تيم منتخب دختران هندبال استان قم با كسب مقام سوم و نشان برنز به كار خود در پيكارهاي هندبال رده سني اميد دختران ايران پايان داد.
کد خبر: ۶۳۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 26 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، بعد از اینکه کناره‌گیری تیم هندبال بانوان سوهان خودکار قم از رقابت‌های فصل 1397 لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور به دلیل مواجهه با مشکلات عدیده مالی، نگرانی‌های زیادی بابت به خطر افتادن آینده این رشته را در بین اهالی هندبال ایجاد کرد، خبر رتبه سومی تیم دختران امید قم در مسابقات قهرمانی کشور بار دیگر توانمندی این رشته را به اثبات رساند.

این در حالی است که اکثر نفرات عضو تیم منتخب رده سنی امید قم در نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال رده سنی امید دختران ایران همان بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم سوهان خودکار قم در سال 1396 به مقام قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و مجوز صعود به لیگ برتر سال 1397 دست یافتند.

این نفرات در ترکیب تیم هندبال امید قم با هدایت سرمربی نام‌آشنا و شناخته شده خود یعنی زهرا احمدی‌نیا که سابقه مربیگری در تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد، راهی پیکارهای سال جاری هندبال دختران امید ایران شدند و با کسب مقام سوم به کار خود پایان دادند.

این رتبه در حالی برای تیم هندبال دختران قم رقم خورد که آنها از اوایل دهه 1390 اکثرا در فینال مسابقات مختلف کشوری حضور داشته‌اند و تیم‌های بزرگی را مغلوب انگیزه و توانمندی بالای خود کرده‌اند، اما این بار در یک قدمی مسابقه فینال به سد اصفهان برخورد کردند.

دختران هندبالیست قم که در مرحله نیمه نهایی مغلوب اصفهان میزبان این بازی‌ها شده بودند، در مسابقه رده‌بندی برای کسب رتبه سوم برابر تیم هیأت هندبال البرز قرار گرفته و این تیم را با نتیجه 26 بر 19 شکست دادند تا جام برنز این دوره از پیکارها را نصیب خود کنند، ضمن اینکه در دیدار نهایی تیم اصفهان 27 بر 17 شیراز را برد و بین 15 تیم حاضر در این پیکارها روی سکوی قهرمانی ایستاد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار