کد خبر: ۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸ 20 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل ازپانا، مهدی علی اکبرزاده در پانزدهمین دوره همایش استانی پرسش مهر 15 ریاست جمهوری که با حضور مسئولان و دانش آموزان در محل سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه منابع آب کشور روبه اتمام است باید آموزش مدیریت مصرف را از جامعه دانش آموزی کشور آغاز کنیم چراکه آینده کشور در دست این عزیزان است.

علی اکبرزاده افزود: ویژگی بارز پرسش مهر امسال حضور گسترده معلمان، دانشجو معلمان، و اولیا دانش آموزان در کنار دانش آموزان می باشد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان ساخت: کنگره کشوری پرسش مهر و آیین تجلیل از آثار برگزیده در سه ماهه نخست سال آینده در تهران برگزار می شود.

همچنین در پایان همایش، با حضور مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی، و مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزیدگان استانی پرسش مهر 15 در استان با اهدا لوحی تجلیل به عمل آمد.

حسن روحانی ، رییس جمهور کشورمان پرسش مهر سال 93 را با عنوان«عزیزانم ایران با مشکل جدی کمبود آب روبه‌ رو است. هر کدام از ما چگونه از آب‌های ایران می‌توانیم نگهداری و استفاده کنیم؟» مطرح کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار