رئیس سازمان تأمین اجتماعی ملایر تعداد بیمه‌شدگان اصلی این سازمان را در شهرستان ملایر بیش از 30 هزار نفر عنوان کرد.
کد خبر: ۶۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 20 July 2015
رئیس سازمان تأمین اجتماعی ملایر تعداد بیمه‌شدگان اصلی این سازمان را در شهرستان ملایر بیش از 30 هزار نفر عنوان کرد.

به گزارش فارس؛ محمدتقی نجارزاده با اشاره به سابقه 50 ساله تامین اجتماعی در کشور اظهار داشت: این نهاد بزرگترین نهاد حمایتی بیمه کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به خدمات تامین اجتماعی ملایر به بیمه‌شدگان گفت: تعداد بیمه‌شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی شهرستان ملایر در سال گذشته 30 هزار و 571 نفر بوده است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی ملایر تعداد بیمه‌شدگان اصلی و فرعی این نهاد را بیش از 88 هزار نفر دانست و افزود: 6 هزار و 691 فقره دفترچه برای نخستین بار در ملایر برای بیمه‌شدگان صادر شده است.

وی در ادامه تعداد مستمری‌بگیران زیر پوشش تامین اجتماعی را نیز در سال گذشته 5 هزار و 20 نفر دانست و افزود: این رقم نسبت به سال قبل از آن 13 درصد رشد داشته است.

نجارزاده تصریح کرد: در ملایر 319 نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری هستند که نسبت به سال قبل 20 درصد کاهش یافته که 2 میلیارد و 560 میلیون تومان نیز بابت حقوق مقرری‌بگیران بیمه بیکاری پرداخت شده است.

وی با اشاره به میزان پرداختی‌های کوتاه‌مدت در سال گذشته گفت: مبلغ این پرداختی‌ها شامل کمک‌هزینه پروتز و اورتز 116 میلیون تومان به تعداد یک‌هزار و 667 بوده است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی ملایر کمک‌هزینه بارداری را نیز به بیمه‌شدگان زیر پوشش در سال گذشته 144 میلیون تومان دانست و گفت: همچنین از سوی بیمه تامین اجتماعی شهرستان به 131 نفر بیمه شده نیز مبلغ 91 میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج پرداخت شده است.

نجارزاده مبلغ کمک به غرامت دستمزد شهرستان را نیز در سال گذشته 67 میلیون تومان دانست و افزود: مبلغ کمک‌هزینه کفن و دفن نیز برای 101 نفر به مبلغ 45 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته افزون بر 47 میلیارد و 113 میلیون تومان به عنوان حقوق مستمری‌بگیران بازنشسته، بازمانده و از کارافتاده پرداخت شده است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی ملایر صدور و تمدید دفترچه‌های درمانی سایر شعب کشور در این شعبه، کمک بلاعوض به بیش از 19 نفر از مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان دارای بیماری‌ صعب‌العلاج و پرداخت حق بیمه از طریق موبایل، دستگاه‌های خودپرداز و اینترنت را از مهمترین اقدامات این سازمان دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار