مدیر کمیته امداد تویسرکان از جمع‌آوری زکات فطریه در قالب 85 پایگاه در شهر روستا تویسرکان در روز عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 20 July 2015

مدیر کمیته امداد تویسرکان از جمع‌آوری زکات فطریه در قالب 85 پایگاه در شهر روستا تویسرکان در روز عید فطر خبر داد.

به گزارش فارس ؛سعید حسینی امروز از جمع‌آوری زکات فطریه در قالب 85 پایگاه خبر داد و اظهار داشت: از مجموع پایگاه‌های جمع‌آوری زکات در تویسرکان 20 پایگاه در شهر و 65 پایگاه در روستا مستقر شده بود.

وی با اشاره به استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری وجوه زکات فطریه در مساجد، میادین اصلی شهر و روستا، ادامه داد: کمک‌های دریافتی از هر مسجد با همکاری هیئت امنای مساجد شهر و روستا برای مساعدت بین محرومان همان محله توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان با اعلام جمع‌آوری 350 میلیون ریالی فطریه در سال گذشته، از افزایش 40 درصدی زکات فطریه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

وی به توزیع 18 هزار پاکت برای جمع‌آوری فطریه در منازل اشاره کرد و افزود: امیدواریم مردم خیر و نیکوکار کمیته امداد را در راستای اهدافش بیش از پیش یاری کنند.

حسینی با تأکید بر تأثیرگذاری مشارکت در طرح‌های خیرخواهانه و حمایت از نیازمندان در رشد جامعه، افزود: ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی با این عمل خداپسندانه نیز کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه احیای کارکردهای مسجد براساس سیره پیامبر(ص) برای تعالی جامعه نیاز است، گفت: ترویج کارهای حسنه مساجد ضمن ایجاد وحدت و مودت بین مردم باعث کاهش فاصله طبقاتی نیز می‌شود.

مدیر کمیته امداد تویسرکان تصریح کرد: این نهاد برای حمایت از نیازمندان زیرپوشش برنامه‌های خود را در قالب طرح‌های مسجدمحوری همانند «رضوان» برای تأمین مسکن، «شفا» برای یاری بیماران صعب‌العلاج و «کوثر» برای تأمین جهیزیه نوعروسان اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به لزوم آگاه‌سازی افکار عمومی از آثار معنوی انجام فرایض الهی ابراز کرد: نهادینه شدن سنت‌های حسنه در زندگی فردی و اجتماعی انسان ابتدا در خانواده و سپس جامعه صورت گیرد که این امر نیازمند توجه همگان است.

مدیر کمیته امداد تویسرکان با اشاره به اینکه هدف اصلی ما خودکفایی مددجویان است، تعامل و همکاری خیران در تحقق این مهم را خواستار شد و تأکید کرد: نقش قشر نیکوکار به منظور هدایت نیروی انسانی مستعد بی‌بضاعت امری کلیدی است.

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز نیکوکاری کمیته امداد در مساجد تویسرکان یادآور شد: این نهاد در طول سال آمادگی دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران به منظور خدمات‌رسانی به مستمندان را دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار