درماه مبارک رمضان
امسال علاوه بر محافل جزءخوانی قرآن کریم در طول ماه میهمانی خدا در مجموع 18 محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان برجسته در مناطق مختلف این استان برگزار شده است.
کد خبر: ۶۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 20 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،اکبر حق نظری گفت: این محافل ایام ماه مبارک رمضات هر روز در مساجد شهرستان های مختلف استان با استقبال خوب روزه داران برگزار شد.

وی با بیان اینکه محفل جزء خوانی قرآن کریم در ایلام از استقبال بیشتری برخوردار بود، افزود: این محفل در مرکز استان هر روز ساعت 18 برگزار و بصورت زنده از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام نیز پخش شد.

حق نظری تاکید کرد: امسال علاوه بر محافل جزءخوانی قرآن کریم در طول ماه میهمانی خدا در مجموع 18 محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان برجسته در مناطق مختلف این استان برگزار شده است.

وی همچنین از برگزاری محفل صحیح خوانی قرآن کریم در طول این ماه مبارک در استان خبر داد و گفت: این محافل نیز با تشکیل 40 کلاس درس با ظرفیت دو هزار نفر تشکیل و تا نیمه نخست مرداد نیز ادامه دارد.

حق نظری از تشکیل 24 حلقه تفسیری قرآن در ماه مبارک رمضان امسال نیز در استان خبر داد و یادآور شد: در این محافل آموزش تفسیر و بیان تفسیر قرآن به یک هزار نفر علاقه مندان ارایه شد.

وی از برنامه ریزی این مرکز برای آموزش حفظ یک تا سه جزء قرآن کریم به 350 نفر از علاقه مندان خبر داد که این طرح با شرکت علاقه مندان در حال اجرا است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار