کد خبر: ۶۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 21 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از ایرنا،فرماندار گچساران در نشست بررسی روند اجرای  پروژه اجرای طرح بزرگراه بابامیدان گچساران به بهبهان با اشاره به این که قطعه سه ، باند دوم این بزرگراه به طول 37 کیلومتر از انتهای کمربندی گچساران شروع شده و پس از امتداد به سمت شمال غرب به پل خیرآباد منتهی می شود افزود: تملک اراضی کشاورزی در مسیر راه یکی از مشکلات کار این پروژه است.

وی از مسوولان اجرایی طرح ساخت چهاربانده بابامیدان - گچساران به بهبهان خواست تا با رعایت حال کشاورزان نسبت به مشخص نمودن زمین های مورد نیاز، معارض موجود در این مسیر را تعیین کنند.

وی با یادآوری اهمیت توسعه راه های ارتباطی اظهار داشت: تکمیل این پروژه نقش اثرگذاری در بهبود تردد در محورهای مواصلاتی استان های جنوبی کشور دارد.

وی افزایش ایمنی و روان نمودن ترافیک، توسعه حمل و نقل آسان را از مزایای اجرای این پروژه دانست.

رحیمی تصریح کرد: کاهش مصرف سوخت ،انرژی، سوانح رانندگی و افزایش ظرفیت ترافیکی کریدور جنوب به شمال از مزیت های دیگر اجرای این طرح است.

وی با بیان این که تسریع در پروژه های راهسازی نیازمند تخصیص به موقع اعتبارات، تعامل بیشتر مسوولان متولی و مردم برای بهره برداری از این پروژه ها است از کشاورزان خواست تا با مسوولان اجرای این طرح همکاری بیشتری کنند.

وی میزان اعتبار تخصیص یافته به این طرح در سال جاری را 250 میلیارد ریال برآورد کرد.

فرماندار گچساران با یادآوری این نکته که دردو سال اخیر خدمات ماندگاری در توسعه و عمران گچساران با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همدلی بین مسوولین ا انجام شده است ابرازامیدواری کرد: امسال با ادامه حمایت های ویژه دولت تحولات عظیمی در حوزه عمرانی فرهنگی،بهداشتی شهرستان به وجود آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار