کد خبر: ۶۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 21 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده انتظامی کهگیلویه  پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با موادمخدر در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه، اظهار داشت: در دوماه گذشته 200 عدد قلیان جمع‌آوری و 3 واحد عرضه قلیان پلمپ شد.

سرهنگ جهان دیماز با بیان اینکه اقدامات فرهنگی، آموزشی و گفتار‌درمانی در کاهش افراد معتاد و تعداد قاچاقچیان تاثیری نداشته است،گفت: اگر اعتباراتی در زمینه فرهنگی هزینه شد، کاری اشتباهی بوده است.

دیماز با بیان اینکه اعتبار چندانی به دستگاه‌هایی که به صورت فیزیکی با عاملان موادمخدر در ارتباط هستند تخصیص داده نمی‌شود، عنوان کرد: نیروهای نظامی برای برخورد با قاچاقچیان موادمخدر با کمبود تجهیزات روبه‌رو هستند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با بیان اینکه یک دستگاه خودرو فرسوده در اختیار این نهاد برای مقابله با قاچاقچیان قرار دارد، تصریح کرد: موادمخدر صنعتی به نسبت موادمخدر سنتی در کهگیلویه کمتر ترویج یافته است.

وی با اشاره به اینکه 60 نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است، عنوان کرد: 2 کیلو و 850 گرم هروئین در دوماه گذشته در کهگیلویه کشف و ضبط شد.

دیماز با بیان اینکه 2 دستگاه خوردرو از عاملان توزیع موادمخدر کشف و ضبط شد، افزود: 46 کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف شد که 6 کیلو از آن از خرده فروشان جمع‌آوری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار