فرمانده انتظامی شهرستان سميرم از کشف 8 میلیارد و 400 میلیون ریال کالای خارجی قاچاق و دستگيری 16 نفر در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 22 August 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ "سهراب قرقاني"فرمانده انتظامی شهرستان سميرم اظهار داشت: در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با ورود کالاهای خارجی قاچاق ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید "رئیسیان" فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم طی یک عملیات ویژه 8 دستگاه خودروی کامیون کشندهحامل کالای خارجی قاچاق را حین کنترل خودروهای عبوری شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه رانندگان خودروها فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای بار خود بودند افزود: در این عملیات محموله های کالای قاچاقشامل لوازم برقی، لوازم آشپزخانه، ماشین آلات کشاورزی، لوازم صوتی و تصویری ، اقلام خوراکی و نوشیدنی، لوازم التحریر و لوازم ورزشی کشف شدند.

سرهنگ قرقانی ارزش کالاهای مکشوفه را براساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه 8 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه 16 نفر دستگیر و به اتهام حمل کالای خارجی قاچاق دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سميرم در پايان خاطر نشان کرد: ماموران این فرماندهی باتمام ظرفيت و توان عملياتي خود با قاچاقچيان کالا و مخلان اقتصاد کشور برخورد می کنند و از شهروندان نیز می خواهیم که هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار