همزمان با اولین روز از هفته دولت ۱۲ طرح مختلف با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستان در ملایر افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 24 August 2018
همزمان با اولین روز از هفته دولت ۱۲ طرح مختلف با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستان در ملایر افتتاح شد.

به گزارش فارس، همزمان با اولین روز از هفته دولت یا حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان طرح‌های مختلف در شهرستان ملایر افتتاح شد.

 سید سعیدشاهرخی در اولین ساعات ورود به شهرستان ملایر با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهدای شهر جوکار ادای احترام کرد.

 در ادامه با حضور شاهرخی و مسوولان شهرستان سالن ورزشی روستای حسین‌آباد شاملو با اعتباری بالغ بر ۴۷۲ میلیون تومان با زیربنای ۷۳۰ متر مربع افتتاح شد.

افتتاح آبیاری کم‌فشار روستای حسین‌آباد شاملو و همزمان آبیاری کم‌فشار روستا‌های توتیل، حرم‌آباد و انوج با یکصد و یک هکتار از دیگر طرح‌های افتتاحی در اولین روز از هفته دولت در ملایر بود.

همچنین جاده دسترسی به زندان ملایر نیز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان به طول یک کیلومتر و عرض ۵.۵ متر افتتاح شد، همزمان نیز بهسازی روستای دره‌راست با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به طول دو کیلومتر افتتاح شد.

 افتتاح مرکز جامع روستای انوج و مرکز جامع سلامت روستای آورزمان با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های هفته دولت در ملایر بود.

در ادامه پارک گلستان محله شمس‌آباد ملایر به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیون تومان افتتاح و همزمان توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی ملایر با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان و توسعه و اصلاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر ملایر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی در نخستین روز از هفته دولت در ملایر بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار