61پروژه بخش کشاورزی در استان قم به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 25 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در مراسم افتتاح پروژه های کشاورزی بخش جعفرآباد قم عنوان کرد: خدمت به مردم یک توفیق الهی برای مسئولین است و همواره در استان قم تلاش بر این بوده است که با همدلی اقداماتی برای مردم استان انجام دهیم تا مورد رضایت آن‌ها قرار گیرد.

وی افزود: بخشی از مردم بخش جعفریه مشکلی بابت اختصاص 350 هکتار از زمین‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) به کشاورزان داشتند، برای پیشگیری از به وجود آمدن مشکلات اجتماعی، تولیت آستان مقدس به شرط اینکه ضرورت موضوع توسط استاندار و رییس مجلس شورای اسلامی به امضا برسد، موافقت کردند که این زمین‌ها به کشاورزان واگذار شود.

استاندار قم ادامه داد: همچنین بناشد مابه‌ازای زمین‌های آستان مقدس که به کشاورزان واگذار شده است، توسط سازمان جنگل‌ها و مراتع معوض صادر بشود و بر همین اساس شنبه جلسه‌ای برای توافق نهایی برگزار می‌شود تا انشالله این مشکل مردم منطقه به طور اساسی حل شود.

لازم به ذکر است امروز به مناسبت هفته دولت، 61پروژه شاخص کشاورزی استان قم با حضور استاندار قم، مجتبی ذوالنور و احمد امیرآبادی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی در بخش جعفرآباد شهر جعفریه افتتاح شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار