در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت با حضور استاندار خراسان شمالی آیین بهره برداری متمرکز ۲۱۱ پروژه شهرستان بجنورد، برگزار و استاندار در محل ۳ پروژه افتتاحی شهرستان حاضر شد.
کد خبر: ۶۴۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 28 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی پس از پایان آیین بهره برداری متمرکز 211 پروژه مرکز استان با مجموع هزینه 491 میلیارد تومان که در تالار شهید ماژانی فرمانداری بجنورد برگزار شد، به شهرک گلستان رفت و با افتتاح بزرگترین شیرخوارگاه شرق کشور که با اعتبار 34 میلیارد ریالی ساخته و تجهیز شده است، گفت: افتتاح این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های معنوی و مهم استان است؛ زیرا این محل درواقع یک کارخانه انسان سازی محسوب می شود، نه یک ساختمان عادی.
وی ادامه داد: یکی از بهترین مشاغل برای خدمت به مردم، کار در سازمان بهزیستی است که جامعه هدف آنان نه زبان تشکر دارند و نه زبان گلایه و اعتراض، بلکه قلبی دارند که حرم الله است لذا هر رفتاری با این کودکان می تواند الگویی برای آینده آنان باشد.
دکتر خباز در ادامه به شهرک صنعتی بیدک رفت و یک واحد تولیدکننده قطعات خودرو را نیز افتتاح کرد و سپس با حضور در سایت جمعیت هلال احمر استان، پروژه انبار ویژه امدادی را افتتاح کرد و اظهار داشت:هلال احمر منحصر به سرزمین ما نیست بلکه هلال احمر برای نجات جان بشریت ایجاد شده است.
وی ادامه داد: مجموعه نیروهای هلال احمر استان در گام نخست به خود مردم این استان، سپس استان های همجوار و دیگر استان ها و حتی خارج از مرزهای این کشور باید خدمات رسانی کنند لذا لباس فرم این افراد به نوعی لباس خدمت و انسانیت است و لباس ارزشمندی به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار