عنوان برترین مرکز صدا و سیما در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی، به استان‌های چهارمحال و بختیاری و فارس رسید.
کد خبر: ۶۴۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: بر اساس اعلام هیئت داوران بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‎های رسانه ملی، صدا و سیمای مراکز چهارمحال و بختیاری و فارس، به صورت مشترک حائز عنوان «برتر» شدند.

بر این اساس، مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری و سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس، لوح زرین و تندیس هدهد جشنواره را دریافت کردند.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی با شعار «شبکه‌های استانی، چهل سال پایداری، پیشرفت و افتخار» از شنبه گذشته ۳ شهریور ۹۷ و به مدت ۳ روز به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری تالاب چغاخور بروجن برگزار شد و شامگاه گذشته دوشنبه ۵ شهریور، با تجلیل از برترین‌ها پایان یافت.

عبدالعلی علی‎عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، حجت‎الاسلام سید محمود دعایی سرپرست موسسه روزنامه اطلاعات، سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نطام، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان و هنرمندان کشوری و استانی در آیین اختتامیه این جشنواره حضور داشتند.

گفتنی است: صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما در سال ۱۳۹۵ به میزبانی اهواز در استان خوزستان هم عنوان و تندیس برترین مرکز را از آن خود کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار