رئیس هیئت هندبال قم به خبر داد؛
رئیس هیئت هندبال استان قم از حضور ۴ هندبالیست قمی در لیگ برتر هندبال بانوان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 29 August 2018

به گزارش تابناک قم،حسین محمدخانی اظهار داشت: امسال ۴ هندبالیست از استان قم در لیگ برتر هندبال زنان ایران حضور دارند که این عدد در مقایسه با سال گذشته ۲ برابر شده البته در صورتی که نماینده قم می‌توانست در لیگ برتر حضور داشته باشد شرایط بهتری برای هندبال قم فراهم می‌شد.

وی افزود: الناز قاسمی و فاطمه خلیلی بازیکنان تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران از استان قم سال گذشته در نیم نفت و گاز گچساران حضور داشتند و امسال در تیم شهید چمران لارستان بازی خواهند کرد.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: نوریه عباسی بازیکن تیم هدف پویان جوان قم که سابقه بازی برای تیم ملی جوانان را دارد امسال به تیم شهید چمران لارستان ملحق شده است و در کنار قاسمی و خلیلی جمع قمی‌های تیم شهید چمران را تکمیل کرده است.

محمدخانی بیان داشت: مرضیه افشاری بازیکن بلند قامت هندبال قم نیز که مدت‌ها به دلیل آسیب دیدگی دور از میادین بود بعد از ۲ سال به لیگ برتر باز گشته و امسال در ترکیب تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مسابقه خواهد داد.

وی عنوان کرد: هندبال قم در بخش بانوان ظرفیت بسیار خوبی دارد اما نبود حامی مالی سبب شده تیم هدف پویان جوان قم به عنوان قطب بازیکن سازی در هندبال بانوان قم و حتی کشور، نتواند در لیگ برتر کشور حضور یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار