رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) گفت:ز اصحاب رسانه درخواست كرد كه مشكلات منطقه تاریخی شیراز كه با محوریت حرم‌های مطهر هستند، را در رسانه‌های خود مطرح كنند تا مسئولان بیدار شوند زیرا چنین وضعیت در شأن این حرم‌های مطهر نیست.
کد خبر: ۶۴۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای این آستان مقدس در مراسم غبارروبی مضجع شریف این امامزاده توسط اصحاب رسانه گفت: خبرنگار چشم بیدار جامعه است که زوایای پنهان جامعه و افراد خطرناکی که در مملکت نفوذ و خیانت می‌کنند را رسوا می‌کند.
وی با تأكید بر اینكه اگر خبرنگار و اصحاب رسانه نباشند در جامعه عدالت رنگ می‌بازد، افزود: این اصحاب رسانه هستند که با آن دقت نظری که دارند اجازه نم‌یدهند عدالت در جامعه کم رنگ شود و دستان دشمنان را رو می‌كنند.
طاهری اظهار كرد: دشمنان می‌خواستند استان فارس را از بدنه کشور جدا کنند که با جشن هنر چهره شیراز را معیوب کردند اما مقام معظم رهبری با تشریف فرمایی در این شهر لقب سومین حرم اهل بیت(ع) را به این شهر اعطا كردند و فرمودند محور همه امور در این استان باید حرم‌های مطهر باشند.
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز بیان كرد: دستانی وجود دارد که می‌خواهند شهر را از این منطقه تاریخی که محوریت حرم‌ها است، جدا كرده و این منطقه را محل تجمع مهاجرین کنند لذ از اصحاب رسانه می‌خواهیم كه اجازه ندهند كه چنین اتفاقی رخ دهد.
وی از اصحاب رسانه درخواست كرد كه مشكلات منطقه تاریخی شیراز كه با محوریت حرم‌های مطهر هستند، را در رسانه‌های خود مطرح كنند تا مسئولان بیدار شوند زیرا چنین وضعیت در شأن این حرم‌های مطهر نیست.
طاهری با تأكید بر اینكه مردمی که به زیارت این امامزادگان لازم‌التکریم می‌آیند باید در امنیت و آرامش باشند، گفت: انتظار ما این است که اصحاب رسانه زمینه حضور بیشتر مردم در این حرم‌ها را فراهم کنند.
رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) اظهار كرد: این مکان مقدس مکانی است که هیچ‌گونه بودجه دولتی ندارد و همه اقداماتی که تاکنون انجام شده از کمک‌های مردم انجام شده است.
وی در عین حال این نكته را یادآور شد كه می‌دانیم اصحاب رسانه در این مملکت و این استان با کمترین امکانات، بیشترین خدمت را عرضه می‌كنند و در مقابل غول‌های بزرگ رسانه‌ای دنیا ایستاده‌اند و بحمد الهی هم موفق بوده‌اند.
طاهری در پایان با اعلام انتصاب احلامیان به سمت مدیریت روابط عمومی این آستان مقدس گفت: بیایید همه با هم کمک کنیم تا این حرم‌های مطهر را بسازیم و نگذاریم این منطقه به منطقه‌ای ناامن تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار