مدیر جمعیت هلال احمر اسلام‌آباد غرب افزود: کاروان سلامت با همراهی کاروان جهادی سپاه پاسداران اسلام‌آباد غرب و به مدت سه روز خدماتی را به روستائیان این شهرستان ارائه دادند.
کد خبر: ۶۴۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 01 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،غلامرضا اسدی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اعتماد‌ساز «کاراون سلامت» را تدارک دیده است.

مدیر جمعیت هلال احمر اسلام‌آباد غرب افزود: کاروان سلامت با همراهی کاروان جهادی سپاه پاسداران اسلام‌آباد غرب و به مدت سه روز خدماتی را به روستائیان ارائه دادند.

وی به برگزاری این کاروان در 2 روستای کولسه و امیر‌آباد خان‌منصور که فاقد خدمات‌درمانی مناسبی هستند اشاره و بیان کرد: ویزیت رایگان روستائیان توسط پزشکان رویا صفرپور و شیما جلالوندی انجام گرفت و داروهای تجویز شده نیز تحویل بیماران شد.

اسدی افزود: داروهای مورد نیاز در این برنامه به ارزش 25 میلیون ریال توسط واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر اسلام‌آباد غرب تهیه شده بود در اختیار روستائیان قرار گرفت.

این مسؤول از برگزاری کاروان‌های سلامت به صورت ماهیانه در روستا‌ها تابعه خبر داد و افزود: داوطلبان این جمعیت به صورت رایگان تست فشار خون و تحویل دارو به بیماران را انجام دادند.

وی هلال احمر را از بطن مردم دانست و گفت: جمعیت هلال احمر مختص زمان یا مکان خاصی نیست هرزمان و مکانی که نیاز به حضور هلال احمر باشد با تمام توان نسبت به ارائه خدمات در راستای اهداف عالیه جمعیت گام برخواهد داشت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار