استاندار كرمانشاه گفت: يكي از موانع جدي بهبود كسب و كار، وجود بخش نامه هاي زياد در ساختار اداري است.
کد خبر: ۶۵۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 03 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد كه با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبري در ديدار خود با هئيت محترم دولت در چند روز گذشته يكي از موانع بهبود كسب و كار را همين بخش نامه هاي بسيار زياد در ساختار اداري عنوان كردند که نشان از تسلط کامل ایشان به این مباحث است.

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم فضاي كسب و كار بهبود پيدا كند همگي بايد ضمن تلاش و جديت، زمينه را با آسان سازي و تسهيل گري براي هر گونه سرمايه گذاري فراهم سازيم.

وي در ادامه با اشاره به درخواست بخش نامه بانك مركزي مبني بر نياز به بررسي مجدد طرح توجيهي براي گرفتن تسهيلات در مناطق زلزله زده گفت: اگر چنين موردي و بخش نامه اي وجود دارد بايد حتماً اصلاح شود زيرا اين گونه طرح ها به بررسي مجدد براي طرح توجيهي نياز ندارند و اين طرح ها پيش از زلزله فعاليت خود را داشته اند و طرح توجيهي خود را از قبل گرفته اند.

استاندار کرمانشاه در ادامه از اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات به منظور کمک به رونق تولید در استان خبر داد و گفت: این تسهیلات به واحدهای تولیدی در بخش های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی پرداخت خواهد شد.

مهندس بازوند افزود: از تسهیلات ویژه فعال سازی واحدهای راکد باید برای شروع به کار دوباره این واحدها استفاده کرد.

وي تاكيد كرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند که منابع تسهیلات از محل رونق تولید سال 97 را به شکل حداکثری جذب کنند و در اختیار واحدها قرار دهند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: هر یک از دستگاه ها کمیته ای را تشکیل دهند تا پروژه های موردنظر به منظور پرداخت تسهیلات شناسایی شوند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار