رسول کشت پور که در دروه جدید مدیریت شهری به عنوان شهردار منطقه 2 انتخاب شده بود، از جمله مدیران ارشد شهرداری تهران بود که بعد از اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشسته ها در لیست محمد علی افشانی، شهردار هفدهم شهر تهران قرار داشت.
کد خبر: ۶۵۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 04 September 2018
به گزارش تابناک : رسول کشت پور از جمله مدیران بازنشسته شهرداری تهران بود که بعد از شروع دور جدید اصلاحات در مجموعه مدیریت شهری به عنوان شهردار منطقه 2 از سوی محمد علی نجفی، شهردار شانزدهم شهر تهران حکم گرفت. 
 
هر چند در طول نزدیک به یک سالی که وی به عنوان شهردار این منطقه مشغول به کار بود، تخلفات زیادی در حوزه ساخت و ساز و تخریب باغات در فضاهای مجازی منتشر شد، اما وی از جمله مدیرانی بود که اعتقاد داشت خبرنگاران نباید به شیوه مدیریتی وی و اتفاقاتی که در این منطقه روی می دهد، گیر دهند.
 
به رغم آنکه کشت پور طبق حکمی که محمد علی نجفی برای وی زده بود، شهردار منطقه 2 بود اما با انتخاب جواد قربانی به عنوان قائم مقام از سوی شهردار منطقه 2 عملا تمامی تصمیم گیری ها و اظهار نظرهای اصلی پیرامون اجرای طرح ها و برنامه های این منطقه از سوی این مدیر جوان انجام می شد و  تنها نام رسول کشت پور به عنوان شهردار منطقه خودنمایی می کرد.
 
نفوذ این مدیر جوان در تصمیمات شهردار منطقه 2 به اندازه ای بود که برخی از کارکنان این منطقه حتی اعتقاد داشته و البته دارند که وی شهردار در سایه این منطقه برخوردار است. این در حالی است که جواد قربانی سابقه طولانی ای در حوزه شهرداری نداشته و اوج فعالیت وی از زمان شهردار شدن کشت پور بوده است.
 
اما چند روز پیش با انتشار خبر استعفای رسول کشت پور شنیده ها حاکی از آن است که قائم مقام وی که به عنوا ن شهردار در سایه این منطقه در بین شهروندان ساکن و البته کارکنان منطقه شناخته می شود؛ امید بیشتری مبنی بر انتخاب و انتصاب وی به عنوان شهردار بعدی این منطقه دارد.
 
هر چند خبر استعفای شهردار منطقه 2 در شبکه های مجازی به سرعت منتشر شد اما برخی از عدم قبول استعفای وی از سوی افشانی خبر می دهند
 
اکنون با استعفای رسول کشت پور رسیدگی به تمام امور این منطقه به قائم مقام وی سپرده شده است و شنیده ها حکایت از آن دارد که این مدیر جوان سودای تصاحب صندلی شهردار این منطقه را در سر می پروراند و تلاش هایی را برای تصاحب آن در پشت پرده انجام می دهد.
 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار