فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 30 کيلوگرم مواد مخدر ترياک در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 22 July 2015

دستگيري پدر و پسر قاچاقچي در فامنين

سرهنگ "محمد معصومي " : ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامي اين شهرستان در يک عمليات انتظامي در محل سه راهي روستاي "اجرلو" موفق به کشف مواد مخدر ترياک از پدر وپسري که قصد انتقال آن را از ساوه به همدان داشتند شدند.

وي بيان داشت :در پي خبر واصله مبني بر عبور مواد مخدر از محور تهران به طرف همدان موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدرفامنين قرار گرفت وبلافاصله مسيرهاي فوق پوشش انتظامي داده شد.

سرهنگ معصومي ادامه داد: با کنترل وانجام رصد اطلاعاتي، متهمان شناسايي و در دام پليس مبارزه با مواد مخدر گرفتار شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه گفت: متهمان به همراه تشکيل پرونده جهت سير مراحل قضايي به دادسراي شهرستان دلالت داده شدند.

دستگيري کلاهبردار اينترنتي

در پي شکايت شخصي مبني براينکه مقداري پول از حساب وي برداشت شده است رسيدگي به اين موضوع در دستور کارماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

کارآگاهان پليس آگاهي با بررسي سرنخ هاي موجود و بررسي کارکرد عابر بانک وي و انجام يک سري کار اطلاعاتي در يک عمليات موفقيت آميز شخص مورد نظر را دستگير و به پليس آگاهي دلالت دادند.

سرهنگ معصومي گفت: متهم در بازجويي هاي پليسي لب به اعتراف گشوده ودر خصوص نحوه کلاهبرداري خود بيان داشت:که با حضور در کنار عابر بانک ها اشخاصي که فاقد سواد بوده وتوان استفاده از عابر بانک را نداشته شناسايي و به قصد کمک نمودن به آنها اقدام به کلاهبرداري کرده و مبالغ زيادي را به حساب خود وارد مي کردم.

سرهنگ معصومي بيان داشت:متهم در واقع از بي سوادي ونا آشنايي افراد بيسواد سوء استفاده کرده که تاکنون 3نفر از وي شکايت کرده اند.

سرهنگ معصومي توصيه کرد: شهروندان عزيز به هيچ وجه کارت عابر بانک خود را در اختيار ديگران قرار ندهند و در صورت مراجعه به عابربانک حتما از افراد باسواد و خانواده خود و يا از کارکنان بانک و اشخاص شناخته شده در خواست کمک کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه گفت: متهم از طريق مراجع قضايي روانه زندان شد.

کشف 30 کيلوگرم ترياک در همدان

"مهديان نسب"گفت: در پي تلاش هاي شبانه روزي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و رصدهاي اطلاعاتي صورت گرفته، مشخص شد که يک محموله مواد مخدر از نوع ترياک از استان هاي مرکزي در حال ورود به استان همداناست.

وي افزود: در اين راستا ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اقدام به کنترل محور ورودي استان از سمت فامنين کردند و در نهايت موفق به شناسايي خودروي حامل مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامي استان همدان تصريح کرد: در بازرسي از داخل صندوق عقب خودروي مذکور 30 کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف شد.

مهديان نسبگفت: در اين رابطه دوقاچاقچي دستگير و خودرويآن ها نيز توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان همدانعنوان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکيلي تحويل مراجع قضائي شدند.

کشف 10 هزار ليتر سوخت گازوئيل قاچاق در همدان

سرهنگ"رضا زارعي" با اعلام اين خبر گفت: ماموران مستقر در پليس راه "جوكار" ملاير به يك دستگاه خودرو كاميون باري كه در محور ملاير به همدان در حال تردد بود مشكوك شدند.

وي افزود:ماموران پليس به راننده دستور ايست داده که راننده بدون توجه به دستور ايست متواري مي شود لذا بر همين اساس به گشت مستقر در محور همدان موضوع متواريشدنكاميون اعلام مي شودو در نهايت كاميون متواري توسط اكيپ گشت متوقف مي شود.

سرهنگ زارعي بيان داشت:راننده اعلام مي کند بار كاميون گندم مي باشد ولي پس از باز نمودنچادر مشخص مي شود يك تانكر بزرگ در زير كيسه هاي كاه درقسمت بار تعبيه شده و حاوي 10 هزار ليتر سوخت گازوئيل مي باشد.

اين مقام مسوول در ادامه گفت:موضوع به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان اعلام كه ماموران اين اداره با حضور در محل موضوع را بررسي وپس از معلوم شدن خارج از شبكه بودن سوخت مكشوفه،راننده را دستگير کردند.

سرهنگ زارعي اظهار داشت: راننده و كاميون جهت سير مراحل قانوني تحويل دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان ملاير شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار