کد خبر: ۶۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 22 July 2015

رئیس هیات اسکیت استان البرز گفت: متاسفانه پیست اسکیت اختصاصی نداریم.
صالح صمیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی هیات اسکیت استان نداشتن پیست اختصاصی است و این مهم سبب شده به مانند مستاجرها هر چند وقت یک بار با خواهش و تمنا محلی برای تمرین پیدا کنیم.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 10 پیست در استان فعالیت می‌کند که از این تعداد سهم هیات اسکیت استان صفر است، بارها در گفت وگو ها و صحبت‌های رودر رو با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این موضوع را در جریان گذاشته‌ایم اما تا به امروز ترتیب اثری داده نشده است.
صمیمی ادامه داد: نبود پیست تاثیر منفی زیادی در عملکرد دختران و پسران هیات اسکیت استان البرز داشته و همین عاملی شده است تا در دو سه سال اخیر با افت فنی در رنکینگ کشوری نیز با سقوط قابل توجه روبرو باشیم.
رئیس هیات اسکیت استان البرز با بیان این که البرز همواره یکی از قطب‌های کشور در رقابتهای گوناگون بوده، یادآور شد: عدم حمایت و نبود محل تمرین مناسب سبب شده دیگر قطب اسکیت کشور نباشیم و به طور قطع با ادامه این روند از قافله صدرنشین‌های کشور عقب خواهیم ماند.
وی در پاسخ به سوال خبرگار ایسنا مبنی بر رسیدگی به پیست‌های غیر مجاز در استان البرز، گفت: متاسفانه از زبان خبرگزاری ایسنا بارها موضوع غیر مجاز بودن پیست‌ها و مربیان فعال آن را به مسئولان گوشزد کرده‌ایم که در این مورد نیز هیچ گونه اقدامی صورت نگرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار