دبیر جشنواره تصویرسازی افدستا گفت: بزرگ‌ترین نمایشگاه گروهی تصویرسازی جنوب کشور با حضور ۵۱ هنرمند از سراسر کشور در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 22 July 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:نمایشگاه آثار برگزیده اعلانیه تصویرسازی افدستا با عنوان "51" روز جمعه در گالری افدستا برگزار می‌شود که این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه گروهی تصویرسازی جنوب کشور با حضور 51 هنرمند است.

علی دل‌زنده‌روی درباره این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه "51" برای نخستین بار با حضور 51 هنرمند و با استقبال گسترده‌ای از سرتاسر ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد در دو هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد فارس و انجمن فرهنگی هنری تصویرگران ایران برای برپایی آن همکاری داشته‌اند.

مدیر گالری افدستا با اشاره به شروع نمایشگاه تصویرسازی "51" از 2 مرداد گفت: این نمایشگاه به دلیل  تعداد زیاد آثار برگزیده تا 14 مرداد برپا است.

وی اسامی هیئت داوران را ماهنی تذهیبی، مانلی منوچهری و پیمان رحیمی زاده اعلام و خاطرنشان کرد: به زودی نشست تخصصی تصویرسازی نیز برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی از طریق وب سایت افدستا www.afdesta.com انجام می‌شود.

نگـارخـانه اَفدستا به آدرس بلوار پاسداران، کوچه 58، ساختمان عاج از ساعت 17 تا 21 میزبان علاقمندان به بازدید از نمایشگاه "51" خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار