مدیرعامل شرکت نفت ایرانول مطرح کرد
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول گفت: با بهره‌برداری از پایانه ریلی و مخازن صادراتی میتوانیم شاهد کاهش هزینه و افزایش توان رقابتی در صادرات باشیم و حاشیه امن صادراتی ایجاد کنیم و سود آوری بیشتری داشته باشیم.
کد خبر: ۶۵۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 05 September 2018

عیسی اسحاقی در حاشیه آئین افتتاح نخستین پایانه مخازن صادراتی شرکت نفت ایرانول در بندر امام خمینی (ره) و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مساحت پایانه مخازن صادراتی شرکت نفت ایرانول در بندر امام خمینی (ره) ۲ و نیم هکتار همچنین دارای ۷ مخزن است که بهره برداری از آن ظرفیت ذخیره صادرات را به ۳ ماه افزایش می‌دهد.

وی افزود: از این تعداد ۳ مخزن با ظرفیت ۵ هزار تن و ۴ مخزن نیز با ظرفیت ۲ هزار و پانصد تن هستند که مجموع ۲۵ هزار تن به ظرفیت صادراتی شرکت ایرانول می‌افزاید.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پایانه صادراتی میتوانیم شاهد کاهش هزینه و افزایش توان رقابتی در صادرات باشیم و حاشیه امن صادراتی ایجاد کنیم و سود آوری بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: علاوه بر این مخازن امروز خط ریلی برای جابه جایی محصولات تولیدی ایرانول در تهران به پایانه بندر امام خمینی (ره) نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

اسحاقی گفت: در کل کشور ۱ هزار و ۲۰۰ تن روغن پایه تولید می‌شود که از این میزان ۶۰۰ هزار تن صادر می‌شود همچنین سهم شرکت ایرانول از این میزان صادرات ۱۰۰ میلیون دلار است.

وی همچنین درباره مقاصد صادراتی ایرانول اظهار کرد: عمده مقاصد صادراتی امارات، هند، پاکستان و چین که عمده صادرات به کشور امارات با هدف تزریق به بازار سایر کشور ها است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار