هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران روز گذشته پیگیری شد که حاصل کار دو نماینده خوزستان یک تساوی و یک شکست بود.
کد خبر: ۶۵۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 08 September 2018

هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز گذشته با برگزاری 8 مسابقه پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در خانه خود با دو گل مغلوب میهمان خود آلومینیوم اراک شد.

دو گل تیم آلومینیوم را علی خسرونژاد و امید نظامی‌پور به ثمر رساندند تا بدین ترتیب شهرداری سومین شکست پیاپی خود را در لیگ امسال تجربه کند.

شاگردان مهابادی در هفته اول با 2 گل از مس در کرمان شکست خوردند، سپس در خانه با یک گل بازی را به اکسین البرز واگذار کردند. شهرداری هفته سوم را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و هفته چهارم هم با 2 گل مقابل آلومینیوم شکست خورد تا بدون گل زده و بدون امتیاز در رده آخر جدول 17 تیمی این رقابت‌ها جای بگیرد.

نکته درباره عملکرد ضعیف شهرداری ماهشهر اینجا است که حضور کادرفنی غیربومی و حدود 13، 14 بازیکن از خارج استان خوزستان در این تیم، از ابتدای آماده‌سازی شهرداری در ابتدای فصل، انتقادات زیادی را متوجه مدیریت این باشگاه و شخص داود مهابادی کرده بود. تیمی که سال گذشته را با هدف به ثبات رسیدن و قرارگرفتن در میانه جدول به پایان رساند تا امسال در زمره مدعیان باشد، حالا پس از گذشت 4 هفته از بازی‌ها نه تنها رنگ برد را ندیده، بلکه هنوز موفق به گلزنی نیز نشده است.

به‌هرحال شاید هنوز صحبت کردن از تغییر زود باشد و مهابادی باید دستی بجنباند تا تیمش را از این وضعیت نجات دهد. ماهشهری‌ها در بازی بعدی خود در یک بازی سخت باید در شیراز به مصاف قشقایی بروند.

اما دیگر نماینده خوزستان در لیگ یک یعنی کارون اروند نیز روز گذشته در یک بازی حساس در انزلی به مصاف ملوان این شهر رفت و در پایان با کسب 1 امتیاز از زمین خارج شد.

در این دیدار ابتدا شهریار مقانلو در دقیقه 13 میزبان را پیش انداخت و پس از این گل اروندی‌ها هر چه زدند به در بسته خورد تا اینکه در دقیقه 94 تعویض طلایی میثاقیان یعنی محمدجواد محمدی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

با این نتیجه اروندی‌ها با 6 امتیاز از 4 بازی در رده ششم جدول جای دارند و این تیم نشان داده شیب صعودی ملایمی را آغاز کرده و در مسیر انسجام حرکت می‌کند. شاگردان میثاقیان باید در بازی بعدی خود در خانه از فجر سپاسی شیراز پذیرایی کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار