سه شنبه هفته گذشته فردی اقدام به خودسوزی مقابل شهرداری مرکز کرده بود؛ اتفاقی که به گفته شاهدان عینی به دلیل حضور افشانی در محوطه خیابان بهشت بوده و فرد که معترض به پلمپ مغازه اش بوده مقابل چشمان آقای شهردار خود را به آتش کشیده است.
کد خبر: ۶۵۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 09 September 2018

به گزارش تابناک : صبح روز سه شنبه مرد 45 ساله ای درصدد بود تا خود را به همراه فرزندش به آتش بکشد این در صورتی است که ماموران فرزند را از وی جدا کرد و با کپسول مرد را نجات داده اند گفته می شود شهرداری مغازه ی این فرد را در منطقه 2 پلمپ کرده اند.


گر چه شهرداری عنوان کرده که هیچگونه اقدامی در خصوص پلمپ یا جلوگیری از فعالیت ملک موردنظر انجام نگرفته بلکه صرفا اخطار قانونی به فرد موردنظر ابلاغ شده است.

پس از اقدام به خودسوزی یک شهروند مقابل ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت، عوامل شهرداری با استفاده از کپسول آتش نشانی حریق را خاموش کردند و وی را نجات دادند. به دنبال این موضوع شهردار تهران ضمن ابراز تاسف از خودسوزی یک شهروند در مقابل ساختمان شهرداری دستور رسیدگی سریع درمورد این حادثه را خطاب به معاونت امور هماهنگی و مناطق، سازمان بازرسی و شهردار منطقه 2 صادر کرد


این در حالی است که با کمال تعجب ناهید خدا کرمی نیز در واکنش به انتشار فیلم "خودسوزی یکی از شهروندان" گفت‌: در تمام دنیا نشر اخبار خودسوزی و انتشار فیلم خودکشی ممنوع است، چرا که اشاعه این فیلم‌ها ممکن است که مانند دومینو عمل کرده و این کار بین دیگران ترویج داده شود.


با این حال این فرد از مرگ نجات پیدا کرده است اما آخرین وضعیت این فرد چگونه است؟ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت فردی که مقابل شهرداری مرکز خودسوزی کرده بود در توئیتر خود گفت: به عیادتش رفتم کادر اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تمام تلاششان را می‌کنند اما حال مصدوم با 69 درصد سوختگی عمیق خوب نیست. سوختگی به ریه رسیده و چاره‌ای جز تنفس مصنوعی نیست.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار