کد خبر: ۶۵۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 10 September 2018

روزنامه ابتکار در مطلبی با عنوان «اقتصاد در پوشک؟» نوشت:

«همه چیز هست و هیچ چیز نیست؛ این اوضاع این روزهای کشورمان است. مسئولان قصد دارند با استفاده مکرر از عبارت "مردم نگران نباشند"، وضعیت بحرانی اقتصاد کشور را کوچک جلوه دهند و در سوی دیگر بسیاری بر این باورند که نباید به کسی اعتماد کرد. مردمی رنج کشیده که سال‌ها است وعده‌ها را شنیده‌اند. این روزها عبارت «موشک داریم اما پوشک نه» حتما در شبکه‌های اجتماعی به چشم‌تان خورده است».

روزنامه اصلاح طلب ابتکار چندی پیش در گزارشی توهین آمیز به فرماندهان ارشد سپاه پاسداران حمله کرد و مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی، یک سربازِ دلواپس سیاست است.

روزنامه های اصلاح طلب در آبان ۹۶ و در برهه‌ای که کمر داعش توسط رزمندگان محور مقاومت به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی شکسته شد، در اقدامی هماهنگ، این اتفاق بزرگ را کم اهمیت جلوه داده و مدعی شدند که باید پرونده منطقه از سپاه قدس به وزارت خارجه تحویل داده شود.

این طیف در حال حاضر همصدا با رسانه های معاند، موضوع پوشک را بهانه ای برای حمله به توان موشکی و قدرت دفاعی ایران قرار داده است.

در روزهای گذشته روزنامه آرمان در مطلبی سخیف نوشته بود:«پوشک بر وزن موشک از نوع احتیاجاتی است که امروزه مسأله جدی خانواده‌های دارای کودک شده است...آری، مردم موشک را با پوشک می‌خواهند و انتظار دارند با سلامت گل‌های لطیف خداوندی بازی نشود».

دوگانه «پوشک-موشک» تکرار ناشیانه دوگانه «معیشت-هسته ای» در سال ۹۲ است. یک جریان خاص در داخل کشور همراستا با عملیات روانی دشمن در پی آن است که مولفه های قدرت ایران را هزینه جازده و به عبارت دیگر، نقاط قوت ملی را به معیشت مردم گره بزند.

اما تبدیل شدن دلار ۳۵۰۰ تومانی در سال ۹۴ به دلار ۱۵ هزار تومانی در سال ۹۷ تنها یک مصداق از دروغ بودن این «دوگانه های دشمن شادکن» است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار