شهردار منطقه 8 تبریز از راه اندازی تور گردشگری در محدوده بافت تاریخی فرهنگی این منطقه، با همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 23 July 2015

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از شهرداری منطقه هشت، علی مدبر با اشاره به جذابیت های موجود در بافت تاریخی تبریز و وجود بناها و عناصر بسیار شاخص و زنده در این محدوده گفت: اکثر شهروندان تبریزی متاسفانه با جاذبه های توریستی شهر تبریز آشنا نیستند؛ بنابراین در کنار گردشگران، شهروندان نیز باید با این این جاذبه ها آشنا شوند.

شهردار منطقه 8 اضافه کرد: از هفته آینده با هماهنگی های روابط عمومی و فرهنگی اجتماعی و دفتر گردشگری منطقه 8 تور گردشگری در محدوده مرکزی شهر برای ثبت نام کنندگان راه اندازی خواهد شد؛ بازدید از بازار تاریخی تبریز، اماکن تاریخی، پیاده راه تربیت و مقصودیّه، و آشنایی با تاریخ تبریز از جمله بخش های برنامه ریزی شده برای تور منطقه گردشگری است.

شهردار منطقه هشت ادامه داد: همچنین در همین راستا هفته بازار هنری مقصودیّه تبدیل به روز بازار ویژه هنر و صنایع دستی خواهد شد.

وی این اقدام را در جهت سرزنده سازی محیط شهری و همچنین افزایش توریسم پذیری محدوده مرکزی شهر عنوان کرده و افزود: امیدواریم با استقبالی که از سوی هنرمندان تبریزی و استانی از طرح روز بازار هنری گشته ، در آیننده ای نزدیک پیاده راه مقصودیه را عملا به یک پیاده راه هنری ویژه تبدیل نماییم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار