تابناک: کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در بسیاری از مناطق استان بارندگی‌ها عمدتاً به شکل برف می‌باشد و بیشتر بارش‌ها در جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب است.
کد خبر: ۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ 21 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، جلال حیدری، با بیان اینکه در 72 ساعت آینده در استان اصفهان امواج ناپایدار می‌گذرد، اظهار کرد: در اکثر نقاط استان اصفهان آسمانی نیمه ابری، افزایش ابر، مه آلودگی و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی از احتمال بسیار بالای بارش برف در شهرستان اصفهان خبر داد و افزود: در بسیاری از مناطق استان بارندگی‌ها عمدتاً به شکل برف می‌باشد و بیشتر بارش‌ها در جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب است.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در بیشتر نقاط استان افت شدید دما پیش بینی می‌شود، افزود: میزان دما در شهرستان اصفهان 9 و منفی 2درجه سانتی‌گراد است و گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با 19 و سردترین نقطه بوئیین و میان دشت با منفی 12 درجه سانتی‌گراد است.

حیدری خاطرنشان کرد: بیشترین میزان بارش تا به امروز فریدن با 25میلی‌متر و کمترین میزان بارش ورزنه با نیم میلی‌متر بوده است. تا به حال نیز در شهرستان اصفهان 7 و نیم میلی‌متر بارش داشته‌ایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار