بررسی روزنامه های پنجشنبه اصفهان/
تابناک: عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نویت ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.
کد خبر: ۶۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 23 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نویت ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.
در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.
با توجه به این مسئلهسایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان، هر روز مهم ترین گزاش یا اتفاق روزنامه های اصفهان را در اختیار مخاطبین می گذارد، تا از این مسائل با خبر باشند.
نسل فردا نوشت:

اختلافاتی که بین پدر و مادر بروز می‌کند به ویژه اگر همراه با تحقیر و توهین و تخریب شان و شخصیت دو طرف همراه باشد به احساس عدم امنیت و حس نفرت فرزندان از والدین ختم می گردد.
اغلب ناهنجاری‌ها و معضلات و انحرافات زشت اجتماعی ریشه در خشم و نفرت از والدین دارد.
کسانی که در محیط های سرشار از یاس و ناامیدی و پوچی زندگی می کنند، یک روز به‌خاطر عملی مجازات شوند و روزی دیگر به‌خاطر همان عمل تشویق، برای یافتن حس امنیت به دیگران پناه می‌برند، و سعی می‌کنند امید و احساس بارور شدن خود را در جایی دیگر بیابند که در بیشتر موارد گام در آغوش شیطان می‌گذارند.
اختلاف و تعارض به دو نوع درونی و بیرونی تقسیم می‌شود. درونی؛ مثل عدم اعتماد به‌نفس، عدم عزت‌نفس، عدم توانایی در تصمیم‌گیری  و تعارضات بیرونی؛ عدم توانایی در برقراری ارتباطات اجتماعی و فردی سالم با همسر، فرزندان، همکاران و... است.
عدم پایبندی به خانواده تا انحرافات شدید اخلاقی همگی ریشه در نبود امنیت و ترس و نگرانی دایم و اضطراب از وضعیت موجود دارند. به‌خصوص برای فرزندانی که والدین‌شان، در خردسالی و نوجوانی (دوران بلوغ) به آنان در تصمیم‌گیری‌ها و حل مشکلات خود استقلال عمل نداده و در حقیقت نطفه بی‌اعتمادی را در روح آنان می‌نشا نند.

در صورتی که اگر پدر و مادر به شخصیت و توانمندی‌های فرزندان توجه نشان دهند و با همخوانی و هماهنگی در رفتارشان و فراهم کردن فضایی آرام و امن و عاری از تنش و وحشت
گرفته؛ تا سپردن مسئولیت‌های کوچک از دوران کودکی، سرزنش نکردن، تحقیر نکردن، مقایسه نکردن، حتا کارهای بسیار جزیی فرزندان و در یک کلام زمینه دیده شدن فرزندان و ابراز وجود و پرورش اعتماد به نفس و خودباوری را برای آنان فراهم سازند، قطعا در بزرگسالی افرادی متکی به نفس خواهند بود. فرزندان به شدت به تایید و تشویق و تحسین در کارهایی که انجام می‌دهند ولو مختصر و ناچیز که به چشم ما نمی‌آید، احتیاج
دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار