مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: باشگاههای قدیمی و با سابقه شناسنامه ورزش همدان محسوب می شوند و تداوم فعالیت و موفقیت این باشگاهها مایه افتخار استان است.
کد خبر: ۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 23 July 2015
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: باشگاههای قدیمی و با سابقه شناسنامه ورزش همدان محسوب می شوند و تداوم فعالیت و موفقیت این باشگاهها مایه افتخار استان است.

به گزارش ایرنا؛سیدعبدی افتخاری دربازدیدازمجموعه ورزشی شهید نیلی همدان اظهار کرد: باشگاههای خصوصی همواره بازوان توانمند برای توسعه و پیشرفت ورزش استان همدان به شمار می روند و توانسته اند در افتخارآفرینی و مدال آوری در عرصه های قهرمانی و حرفه ای کشور سهم بسزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه ورزش استان همدان همواره نگاه حمایتی به باشگاههای خصوصی داشته است، گفت: باشگاههای خصوصی مورد حمایت دستگاه ورزش استان همدان هستند و از افزایش باشگاهها توسط خیرین ورزش دوست استقبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری و حمایت در راه اندازی باشگاههای خصوصی براساس ضوابط و مقررات هستیم و بسترهای لازم برای فعالیت آنها در تمامی عرصه های قهرمانی و حرفه ای فراهم است.

افتخاری افزود: امروزه بخش خصوصی کمک شایانی به پیشرفت های ورزشی داشته است و از هیات های ورزشی خواسته شده تا هرگونه همکاری را در راستای توسعه و افزایش باشگاههای خصوصی داشته باشند.

وی یادآور شد: امروزه ورزش کشور به سمت خصوصی سازی در پیش است و انتظار می رود خیرین ورزش دوست مشارکت جدی در این عرصه انجام دهند.

افتخاری در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی نیلی بر اهمیت ترویج و گسترش اخلاق در ورزش تاکید کرد و افزود: مزین شدن نام شهدا در محیط های ورزشی باعث حفظ ارزشها و توجه نسل جوانان به آرمان های انقلاب اسلامی می شود.

وی با درخشان خواندن سابقه باشگاه شهید نیلی در توسعه و موفقیت رشته های ورزشی گفت: فعالیت باشگاه های قدیمی و با سابقه ای همچون باشگاه شهید نیلی برای ورزش استان مایه مباهات است.

موسس باشگاه نیلی و پدر شهید مصطفی نیلی نیز در این بازدید به بازسازی ساختمان مجموعه و فعال شدن رشته های مختلف ورزشی در این باشگاه اشاره کرد و افزود: باشگاه شهید نیلی قدمتی 63 ساله دارد و قبل از انقلاب در ورزش های مختلف فعال بوده و قهرمانان خوبی را تحویل ورزش استان داده است.

محسن نیلی بیان کرد: هدف باشگاه شهید نیلی از توجه جدی به امر ورزش ایجاد روحیه نشاط و سلامتی برای جوانان و نوجوانان و ارایه خدمات ارزان قیمت ورزشی به همشهریان و خنثی سازی عوارض و معضلات اجتماعی است.

وی در ادامه ضمن تشکر از حسن توجه اداره کل ورزش و جوانان استان به این باشگاه قدیمی گزارشی از فعالیت های ورزشی باشگاه شهید نیلی ارائه کرد.

در پایان این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از زحمات و خدمات نیلی به دلیل اهتمام در توسعه و گسترش امر ورزش تقدیر کرد.

همدان دارای بیش از 130 باشگاه خصوصی در رشته های مختلف ورزشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار