پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن دیدار تیمش با لهستان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۵۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 18 September 2018

به گزارش تابناک : تیم ملی والیبال کشورمان در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل لهستان قرار گرفت که این بازی حساس در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود لهستان به پایان رسید تا اولین باخت ایران در این مسابقات رقم بخورد.

امیر غفور، والیبالیست اصفهانی تیم ملی در این دیدار عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و در پایان این بازی در مجموع 17 امتیاز کسب کرد تا عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که کوبیاک از لهستان تنها 13 امتیاز گرفت و بهترین بازیکن از این نظر در تیم ملی لهستان بود.

غفور در بازی قبلی تیم ملی برابر کوبا نیز در تیم ایران توانست 14 امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش برابر کوبا را به خود اختصاص داد؛ پس از وی هم محمدجواد معنوی‌نژاد توانست 13 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد.

امیر غفور در پایان دیدار با پورتوریکو نیز بعد از سید‌محمد موسوی که با کسب 11 امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد، موفق به کسب 10 امتیاز برای تیم ایران شد.

همچنین در پایان بازی ایران برابر بلغارستان میزبان که با پیروزی کشورمان همراه بود، محمدجواد معنوی‌نژاد، دیگر والیبالیست اصفهانی تیم ملی با کسب 21 امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار