در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ واحد مسکن نیازمندان در سراسر مناطق استان مازندران به آنان تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸ 27 September 2018

به گزارش ایکنا از مازندران سردار بابایی به مناسبت هفته دفاع مقدس عصر دیروز چهارم مهرماه در مراسم تحویل و اهدا همزمان ۱۰ باب واحد مسکونی نیازمندان شهرستان ساری در روستای آهودشت ساری حضور یافت، گفت: نسل امروز همان فرزندان جهادگران دوران دفاع مقدس هستند که در قالب گروهای جهادی بسیج با جهاد اقتصادی و محرومیت‌زدایی همچون پدران خود در خدمت مردم مجاهدانه فعالیت می‌کنند.
وی افزود: امروز در گروه‌های جهادی فرزندان و جوانان با حمایت بزرگترهایی که در زمانی دفاع مقدس را رقم زدند، امید را به مردم هدیه می‌کنند.

بابایی با بیان اینکه اگر کمک‌های خیرین نباشد محرومیت‌زدایی تکمیل نمی‌شود، اظهار کرد: امروز ملت در معرض آزمایش الهی قرار دارند آنان که در این عرصه دنبال سودجویی و احتکار می روند، سربازان آمریکا و جهنمی هستند.

وی افزود: عده‌ای در این آزمایش بهشتی می‌شوند و آنان تجاری هستند که با جان و مال و ایمان به خدا معامله می‌کنند و به یاری مستضعفین می‌شتابند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ واحد مسکن نیازمندان در سراسر مناطق استان مازندران به آنان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: در پنجمین روز هفته ی دفاع مقدس ۱۰ واحد مسکونی نیازمندان با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان ساری تکمیل و اهدا شد که همه این واحد های مسکونی با همت کمیته امداد، خیرین و بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث و تکمیل شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار