نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز:
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از بسیجیان فعال درطرح جهادی شهید دکتر رهنمون به همت بسیج جامعه پزشکی استان امروز ۵ مهر در محل دانشکده داروسازی برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 27 September 2018

به گزارش تابناک تبریز،حجت الاسلام و المسلمین دکتر آل هاشم در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد؛ جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت،وی در ادامه افزود، اما همبن جنگ باعث شعله ور شدن نیرو و روحیه انقلاب در داخل و خارج کشور شده است .

وی ادامه داد: در کنار اینکه جنگ مضرراتی داشته اما برکات بسیاری برای کشور داشت .یکی از برکات جنگ این است که توانسته ایم این روی پای خود بایستیم .

امام جمعه تبریز با اشاره به  خنده حضار حین سخنرانی ترامپ در سازمان ملل افزود: این حرکت زمینه ای را به وجود اورد که در اقدامی بی سابقه در طول تاریخ سازمان ملل سران کشور ها و وزرای شرکت کننده در سازمان ملل برای اولین بار با صدای بلند به رهبر یک کشور با صدای بلند خندیدند.

آل هاشم گفت : سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل با پشتیبانی اقتدار ملی مطرح شد و به سخنرانی سال های پیشین سنجبیده و منطقی متناسب با موقعیت و شمرده تر بود ، زیرا از ظرفیت وحدت ملی به عنوان محرکی برای سخنرانی خود استفاده کرد .

وی اضافه کرد: رئیس جمهور از واژگانی استفاده کرد که در عرف بین الملل و برای طرف های ایرانی و مستمعین سهل الفهم بود ، و همچنین زبان بدن و حرکت چشم ها و فرم صورت نسبت به سخنرانی های قبلی کم استرس تر بود ، زبان بدن نشان از اقتدار و حمایت مردم ایران از دولت مردان خود است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه روحانی در سخنرانی خود توانستند ضمن ارایه تصویری شفاف و مشروح از چهره مسنحم منطقی و قاطع و استوار از ایران و افشای و محکوم نمودن طرف امریکایی برنده قطعی 2جانبه با ترامپ در مقابل جامعه جهانی باشند، افزود،


وی در پایان اضافه کرد:امیدواریم همانگونه که رئیس جمهور در تریبون سازمان ملل متحد توانست سخن حق و منطقی جمهوری اسلامی رابه درستی بیان کند ای کاش وی و دولت بتوانند محیط داخلی و سیاست های اقتصادی راهم با اقدامات مناسب در رابطه با برنده شدن در چالش های سخت موجود انجام دهند و بذر ارامش و امید به اینده را در ملت ایران به ویژه در میان طبقات محروم بپاشند تا دیگر شاهد یاوه گویی های رئیس جمهور امریکا و افرادی مانند آن نباشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار