معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۶۴۰ مورد تخلف در شهریور ماه امسال از اصناف استان کرمانشاه کشف شده است.
کد خبر: ۶۶۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 27 September 2018

به گزارش تابناک،عباس سجادی‌راد ، با اشاره به اینکه در شهریور ماه امسال 17 هزار و 163 مورد بازرسی انجام شد اظهار داشت: در این راستا 508 فقره پرونده تخلف اصناف در استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در شهریور ماه گذشته 639 مورد تخلف از اصناف استان کشف شده است عنوان کرد: 182 مورد گشت مشترک توسط ادارات و دستگاه‌های مربوطه از جمله سازمان صنعت و معدن، تعزیرات و اتاق اصناف انجام شده است.

سجادی‌راد با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته 327 مورد شکایات مردمی قابل رسیدگی گزارش شده است گفت: در شهریور ماه امسال 13 فقره قاچاق نیز در استان کشف شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین تخلفات در حوزه گرانفروشی و عدم درج قیمت گزارش شده است افزود: بیشتر تخلفات نیز در زمینه کالاهایی همچون لوازم خانگی، نان و مواد خوراکی رخ داده است.

وی بیان کرد: عده‌ای سودجو با سلب اعتماد از مردم و ایجاد ترس نسبت به آینده سبب می‌شوند مردم خریدهای احتیاطی و بیش از نیاز خود را انجام دهند و همین موضوع سبب ایجاد آشفتگی در بازار و افزایش قیمت‌ها می‌شود.

سجادی‌راد با اشاره به اینکه خرید مردم در حد نیاز سبب ایجاد تعادل در بازار می‌شود افزود: این شرایط به صورت ناخواسته بر کشور تحمیل شده و از طرفی در داخل دچار خودتحریمی شده‌ایم.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار