' گودرز کمال پور' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توزیع کود شیمیایی در این شهرستان از اواخر مهرماه امسال آغاز شده افزود: اوره، فسفاته، پتاسه از انواع کودهای شیمیایی توزیع شده بین کشاورزان منطقه است.
کد خبر: ۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸ 21 February 2015
'شهریار اسماعیلی' روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تداوم بارش برف در مناطق کوهستانی اشکورات بخش رحیم اباد این شهرستان گفت: در زمان حاضر تمامی راههای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان باز و آمد و شد در آنها جریان دارد.

وی اظهار کرد: بارش برف که از صبح روز جمعه در مناطق کوهستانی اشکورات رحیم آباد آغاز شده ادامه دارد و در زمان حاضر 20تا 30سانتی متر برف در محورهای برف گیر و کوهستانی به زمین نشسته است.

به گفته اسماعیلی، در مناطق لات محله به لشکان ،سی پل به شوئیل و زیاز به شوک و سایر راههای ارتباطی 30تا 35سانتی متر برف باریده است.

کارشناس هواشناسی رودسر هم در این گفت و گو از بارش حدود 30میلی متر باران در این شهرستان خبر داد.

'مازیار احمدی' با بیان اینکه شدت بارندگی ها امروز ادامه خواهد داشت، آبگرفتگی معابر را دور از انتظار ندانست و افزود: بارش در مناطق بالا دست همراه با برف خواهد بود.

وی دمای فعلی رودسر را چهار درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام که نسبت به روز گذشته در این ساعت سه درجه کاهش و رطوبت هوا نیز 85درصد است.

کارشناس اداره هواشناشی رودسر ادامه داد: از امشب دمای هوا در این شهرستان به شکل محسوسی کاهش می یابد و در جلگه نیز احتمال بارش برف وجود دارد.

وی پیش بینی کرد: این سیستم تا صبح روز دوشنبه در منطقه مستقر و سپس بتدریج از منطقه خارج می شود.

بخش رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان 216کیلومتر راه خاکی و 211کیلومتر راه آسفالته و بیش از 200روستا و حدود 30هزار نفر جمعیت دارد.ک/3

********

آستانه - مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از توزیع دوهزار و 225 تن از انواع کودشیمیایی در این شهرستان خبر داد. 

' گودرز کمال پور' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توزیع کود شیمیایی در این شهرستان از اواخر مهرماه امسال آغاز شده افزود: اوره، فسفاته، پتاسه از انواع کودهای شیمیایی توزیع شده بین کشاورزان منطقه است. 

وی در ادامه میزان سهیمه کود شیمیایی این شهرستان در سال زراعی را 11 هزار و 690 تن عنوان کرد و افزود: تعداد شش شرکت تعاونی تولیدی ، شش شرکت تعاونی روستایی و دو بخش خصوصی در زمینه توزیع کود شیمیایی در این شهرستان فعالیت دارند. 

کمال پور همچنین با اشاره به اینکه شهرستان آستانه اشرفیه از وجود 23 هزار و 570 هکتار از اراضی زیر کشت برنج برخوردار است، اظهار داشت: تاکنون شخم زمستانی در پنج درصد از اراضی این شهرستان توسط کشاورزان انجام شده است. 

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد. ک/3

******** 

آستانه - رییس هیات انجمن های ورزشی شهرستان آستانه اشرفیه از راه یابی یک نوجوان وزشکار آستانه ای به اردوی تیم ملی فوتبال رو میز کشور خبر داد. 

' علیرضا رنجکش' با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی نوجوانان تیم ملی فوتبال رو میز کشور طی چند روز گذشته در تهران برگزار شده اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تعداد 23 نفر با هم به رقابت پرداختند که در نهایت شش نفر از نوجوانان به اردوی تیم ملی راه یافتند. 

وی با اشاره به اینکه ' حسین کریمی ' نوجوان آستانه ای موفق به کسب این موفقیت شده افزود: این ورزشکار از سوی باشگاه امید آستانه اشرفیه به این مسابقات اعزام شد. 

وی گفت: اردوی نوجوانان تیم ملی فوتبال رو میز قرار است حدود 15 روز آینده برگزار شود. 

وی افزود: در این اردو تعداد چهار نفر به عنوان تیم ملی نوجوانان فوتبال رو میز کشور به منظور شرکت در مسابقات ایتالیا که قرار است سال آینده برگزار شود انتخاب خواهند شد. 

آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار