رئيس پليس آگاهي استان هرمزگان از کشف 35 تن و 700 کيلو برنج دپو شده از يک انبار در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 25 July 2015
به گزارش تابناک، پايگاه خبري پليس، سرهنگ اصلحي در تشريح اين خبرگفت: در راستاي تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بويژه قاچاق ارزاق عمومي از نوع برنج که باعث شده صدمات جبران ناپذيري به کشاورزي کشور وارد شود و در اجراي تاکيد سلسله مراتب فرماندهي مبني بر برخورد با انبارها و دپوهاي قاچاق در سطح شهرستان بندرعباس پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتي دريافتند که تعدادي افراد قاچاقچي انواع برنج خارجي را با استفاده از قايق هاي تندرو از کشورهاي حاشيه خليج فارس بارگيري کرده و در ساعات خلوت و پاياني ظهر و شب وارد سواحل و روستاهاي اطراف کرده و در فرصتي مناسب با استفاده از خودروهاي سواري و وانت پيکان به بندرعباس و ساير شهرستان ها انتقال مي دهند.

اين مسئول انتظامي تصريح کرد: ماموران با شناسايي يکي از انبارهاي دپوي برنج در بندرعباس، پس از هماهنگي قضايي در بازرسي از آن مقدار 35 تن و 700 کيلو انواع برنج خارجي قاچاق کشف کردند.

سرهنگ اصلحي با بيان اينکه يک نفر در اين زمينه دستگير شد، اذعان داشت: برنج هاي کشف شده با هماهنگي اداره تعزيرات تحويل ستاد اموال تمليکي گرديد و پرونده به دادسرا ارسال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار