سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر خبر داد:
سرپرست کمیته امداد بندر ماهشهر گفت: بیش از ۶ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریال به منظور کمک هزینه معیشت به مددجویان زیر پوشش این نهاد در بندر ماهشهر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۶۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 07 October 2018

علی روشن اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۶ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریال برای کمک هزینه معیشت مددجویان اختصاص یافته است.

وی افزود: مبالغ واریزی کمک هزینه معیشت از ردیف اعتبارات دولتی تامین و ماهیانه به صورت نقدی از طریق سیستم بانکی به حساب تمامی مددجویان تحت حمایت واریز شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر بیان کرد: بیش از دو هزار خانوار مددجو در شهرستان ماهشهر از خدمات متنوع این نهاد در حوزه‌های اشتغال و خودکفایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و دانش‌آموزی، مسکن، جهیزیه، تسهیلات کارگشایی و کمک‌های موردی و معیشتی بهره‌مند هستند.

روشن گفت: پرداخت مستمری ماهیانه با عنوان کمک هزینه معیشت یکی از خدمات جاری کمیته امداد به جامعه هدف است.

وی، تقویت روحیه خودکفایی از طریق ایجاد اشتغال را از اهداف اصلی کمیته امداد عنوان کرد و افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در زمینه اشتغال از طریق اعطای تسهیلات و کاریابی به مددجویان خدمت رسانی خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر همچنین گفت: این ارگان در زمینه خدمات بهداشتی و پیشگیری به مددجویان نیز برنامه‌هایی در راستای تامین امنیت غذایی و ارتقای سطح سلامت کودکان کمتر از شش سال طراحی و اجرا می‌کند.

روشن بیان کرد: ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف از طریق مراکز پزشکی و درمانی طرف قرارداد از دیگر خدمات این نهاد در بخش بهداشت و درمان است.

وی افزود: مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و بنا به دلایلی از قبیل نداشتن سرپرست و بیماری سرپرست، بر حسب نوع نیازمندی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف از طریق مراکز پزشکی و درمانی طرف قرارداد از دیگر خدمات این نهاد در بخش بهداشت و درمان است.

روشن در پایان با تشکر از مشارکت فعال مردم گفت: خیریه‌ها، نهادهای مردمی و نیکوکاران در زمینه امدادرسانی به محرومان و نیازمندان به ویژه در طرح اکرام و محسنین در کنار امدادگران کمیته امداد حرکت می‌کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار