رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول خبر داد:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول از معرفی ۳۰۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی این شهرستان طی سه ماه اخیر خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 16 October 2018

مهراب عبدالهی اظهار کرد: ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت همواره در بازرسی های جداگانه و یا مشترک با سایر متولیان بازار به بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهر می پردازند که این بازرسی ها در مدت اخیر به دلیل شرایط حاکم بر بازار، تشدید شده است.

وی افزود: در طول سه ماه گذشته بالغ بر هفت هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی دزفول توسط اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شده که در این بین تخلف ۳۰۰ واحد صنفی احراز شده و در راستای بررسی و تعیین تکلیف به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شده است.

عبداللهی، گران فروشی و درج نکردن قیمت را از بارزترین تخلفات این واحدها برشمرد و گفت: به صورت شبانه روزی بازرسی ها تداوم خواهد داشت و ستاد تنظیم بازار شهرستان تا زمان بازگشت ثبات و آرامش به بازار جدی تراز گذشته به بازرسی های خود و حفظ و حراست از منافع مردم ادامه خواهد داد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از هر فروشنده خرد و کلانی مراتب به تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا گزارش خواهد شد.

عبدالهی در پایان تاکید کرد: شهروندان دزفول نیز هرگونه گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در راستای اجرای عدالت با متخلفان برخورد شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار