فرمانده انتظامی خمینی‌شهر اعلام کرد
تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اصفهان گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های مختلف، میزان سرقت تیر امسال در شهرستان خمینی‌شهر اصفهان ۲۲ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۶۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 26 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خسرو احمدی با بیان کاهش 22 درصدی سرقت در خمینی‌شهر اصفهان اظهار داشت: در یک ماه گذشته با اجرای طرح‌های ویژه مصوب شده در قرارگاه مبارزه با سرقت و اقدامات تخصصی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم میزان وقوع سرقت در سطح شهرستان 22 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش پیدا کرد.

وی از کاهش سرقت منزل، مغازه، اتومبیل‌، موتورسیکلت و اماکن خصوصی در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در این زمینه میزان وقوع این نوع سرقت‌ها هم به ترتیب 37، 20، 39، 46 و 34 درصد کاهش داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اصفهان بیان کرد: همچنین با تلاش ماموران این فرماندهی شاهد افزایش 11 درصدی کشفیات در انواع سرقت‌ها بودیم که خوشبختانه با جدیت و قاطعیت ماموران، سارقانی که در این سرقت‌ها دست داشتند نیز دستگیر و به مراجع قانونی تحویل شدند.

وی امنیت را مهم‌ترین شاخص و زیر‌ساخت فعالیت‌های اقتصادی‌، فرهنگی و اجتماعی عنوان و تصریح کرد: پلیس به دنبال این بوده تا با کاهش سرقت‌های خرد امنیت و احساس امنیت را در جامعه به صورت مطلوب ایجاد کرده و زمینه فعالیت روزمره مردم را در سایه امنیت و آرامش را فراهم کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :