مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در سطح استان اصفهان، بیش از یک میلیون و 300 هزار مشترک برق وجود دارد.
کد خبر: ۶۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 26 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمیدرضا علاقمندان پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان نطنز اظهار کرد: استان اصفهان با دارا بودن بیش از یک میلیون و 300 هزار مشترک برق در منطقه مرکزی کشور رکورددار است.

وی افزود: افزایش کیفیت در شبکه‌های برق‌رسانی برای کاهش قطعی‌های برق و افت فشار از برنامه‌های اساسی شرکت برق کشور و به ویژه استان اصفهان است.

مدیرعامل شرکت با اشاره به برنامه پنج ساله شرکت برق استان اصفهان، تصریح کرد: کاهش خاموشی و تلفات، افزایش کیفیت در توزیع و ارائه خدمات غیر حضوری رویکرد شرکت برق در استان اصفهان است که تا پایان سال 98 محقق می‌شود و شرکت برق استان در شاخصه‌های برق‌رسانی و نیروی انسانی رتبه‌های برتر کشور را کسب خواهد کرد.

وی در مورد سایر شاخص برنامه‌ها بیان کرد: توسعه منابع انسانی، بهره‌برداری صحیح، ارتقا و بهبود خدمات فروش و پس از فروش، کاهش تلفات و مدیریت مصرف، پنج محور اصلی این چشم‌انداز پنج ساله است که برخی از اقدامات آن آغاز شده است.

علاقمندان با بیان اینکه شدت انرژی در ایران بسیار بالاتر از استانداردهای جهانی است که نشان از مصرف بی‌رویه انرژی در بخش‌های مختلف جامعه را دارد، اضافه کرد: لازم است تا در مصرف انواع انرژی‌های اطراف خود به خصوص در برق صرفه‌جویی کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار