رئیس بسیج دانشجویی کشور در همدان با اشاره به حضور مقامات اروپایی در کشور ذوق زده نشود، گفت: بدعهدی آمریکایی‌ها برای مردم ایران ثابت شده است و دولت دیگر باید به مشکلات اصلی کشور بپردازد.
کد خبر: ۶۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 26 July 2015

رئیس بسیج دانشجویی کشور در همدان با اشاره به حضور مقامات اروپایی در کشور ذوق زده نشود، گفت: بدعهدی آمریکایی‌ها برای مردم ایران ثابت شده است و دولت دیگر باید به مشکلات اصلی کشور بپردازد.

به گزارش تسنیم ، داوود گودرزی درنشست خبری در دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: 3 رویکرد مهم بسیج دانشجویی، فراگیری و جذب حداکثری بسیج دانشجویی، مطالبه گری آرمان‌ها و در آخر احیای اخلاق و معنویت در دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بعد از دیدار با مقام معظم رهبری 20 فرمان تشکیلاتی از سخنان مقام معظم رهبری توسط بسیج دانشجویی استخراج شد گفت: برخی فرمایشات رهبری ناظر به مسئولان و برخی ناظر به تشکل‌های دانشجویی است که تفکیک شده است.

گودرزی با بیان اینکه عزم و اراده بسیج تحقق فرمایشات حضرت آقا در بعد اجرایی است، افزود: تلاش و اراده بسیج دانشجویی این است که به کلی‌گویی نسبت به سخنان رهبری اکتفا نکنیم و نسبت به عملیاتی شدن سخنان و تأکیدات ایشان اقدام کنیم.

بدعهدی آمریکایی‌ها برای مردم ایران ثابت شده است

گودرزی اظهار داشت: فارغ از هر نتیجه از تیم مذاکره‌کننده تشکر می‌کنیم اما باید توجه داشت که کشور درگیر مشکلات و معضلات دیگری به ویژه در بخش فرهنگی نیز هست. معضلاتی چون، مفاسد اقتصادی، تولید داخلی و غیره ربطی به تحریم ها ندارد، دولت باید 2 سال باقیمانده را ‌به توجه به مطالبه‌گری مردم بپردازد.

گودرزی عنوان کرد: اقتصاد ایران شکوفا نمی‌شود مگر اینکه نگاه درونی داشته باشیم و تک تک آحاد مردم در اقتصاد نقش داشته باشند تا در این صورت ظرفیت‌های بالقوه کشور به بالفعل تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: باید این مسئله جدی گرفته شود و همه دست به دست هم دهند تا در فضای همدلی و همزبانی تلاش کنند.

دولت در مورد حضور مقامات اروپایی در کشور ذوق زده نشود

گودرزی با اشاره به سفرهای مقامات اروپایی به کشور گفت: در گذشته کشورهای فرانسه و آلمان نشان دادند که علیه مردم و منافع ایران وارد کار شدند و اکنون باید حد آنها رعایت شود و دولت حق ندارد با ذوق‌زدگی با آن‌ها رفتار کند، چرا‌که طبیعتاً آن‌ها به‌دنبال منافع خود هستند.

وی با بیان اینکه تولید کننده داخلی کشورما بارها مورد بی مهری قرار گرفته است، گفت: حتی ظرفیت‌های درونی و نخبگان ما مورد بی‌توجهی قرار گرفتند، در روابط بین‌الملل کشورها بر اساس منافع خود رفتار می کنند و این یک تئوری از طرف روابط بین الملل است که تعامل یک طرفه نداریم. دولت یازدهم این تعامل و تفکر را پذیرفته و بحث ما این است که می‌شود مذاکرات را طوری طراحی کرد تا به نفع دو طرف باشد.

گودرزی افزود: بسیج دانشجویی ‌هیچ گرایشی به مصادیق و جریانات ندارد و قصد داریم به برنامه جذابی که مشارکت بیشتر و انتخاب بهتر مردم را به دنبال داشته باشد در وقت مناسب اقدام کنیم.

14 هزار نفر در کشور در دوره های خط امام آموزش می‌بینند

وی فراگیری و جذب حداکثری دانشجویان در تشکل بسیج دانشجویی را از راهکارهای اصلی آن برشمرد و عنوان کرد: انقلاب اخلاقی و رویش معنوی دانشجویان و تقویت، جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در راستای انقلاب اسلامی از جمله اولویت‌های بسیج دانشجویی کشور است.

گودرزی گفت: بحث خط امام و دوره های خط امام را به چندین مدل استانی، مرکزی به صورت تخصصی در تهران 14 هزار نفر در دوره های متمرکز و استانی خط امام آموزش می‌بینند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار