معاون كارآفرينی اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان:
معاون كارآفرينی و اشتغال اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت حركت به سمت معرفی طرح‌های پشتيبان در بحث مشاغل خانگی اشاره كرد و گفت: اين اقدام عرصه را برای كار وسيع‌تر می‌کند و سبب توسعه بيشتر اشتغال پايدار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 28 October 2018

سيدسعيد حسينی نژاد با اشاره به طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی اظهار کرد: در این طرح‌ها منظور اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که پس از کسب مجوز، مسوولیت حمایت از عده‌ای شاغل خانگی را در فرآیند تولید و ارايه خدمات اعم از آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار، مشاوره، طراحی، نوآوری، بسته‌بندی، بازاریابی و فروش بر عهده می‌گیرند.

وی افزود: با توجه با طرح‌های معرفی‌شده و مبالغ پرداخت شده از سوی بانک‌ها به متقاضيان، لازم است سرعت كارمان را بالاتر ببريم و طرح‌های متقاضيان مشاغل خانگی را پس از وصول، برای معرفی به بانک‌ها ارسال كنيم.

معاون كارآفرينی و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با تاكيد بر اين‌كه در طرح‌های مشاغل خانگی سهم‌بندی دستگاهی نداريم، تصریح کرد: برخی دستگاه‌های اجرايی با تاخير طرح‌ها را می‌فرستند. انتظار داريم دستگاه‌ها طرح‌های پيشنهادی متقاضيان را در مهلت زمانی مشخص بررسی كنند و در صورت تاييد، در ارسال طرح‌ها برای گرفتن مجوز تسريع كنند تا در اسرع وقت اين طرح‌ها را به بانک‌ها معرفی كنيم.

حسینی نژاد ادامه داد: با توجه به تنوع طرح‌ها و مبالغ در نظرگرفته شده و نيز تخصيص تسهيلات كم‌بهره، چنین طرح‌هایی در توسعه اشتغال بسيار موثر خواهند بود.

معاون كارآفرينی و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضروت ثبت آمار و ارقام مبالغ طرح‌های مشاغل خانگی در سامانه تاكيد كرد و گفت: تاكنون 16 ميليارد تومان طرح مشاغل خانگی به بانک‌های استان معرفی شده‌اند كه لازم است دستگاه‌ها در اين باره تلاش كنند تا به نتيجه كاری مناسبی در این زمینه برسيم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار