کد خبر: ۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۲ 22 February 2015
عضو شورای شهر شهرجدید هشتگرد گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی موجب رونق و توسعه شهرجدید می‌شود.
محمود پایکاری، طی سخنانی اظهار کرد: ما برای رفع مشکلاتی که در شهر جدید هشتگرد وجود دارد به وجود اعتبارات و درآمد‌هایی نیاز داریم.
وی با اشاره به اینکه شهرداری تا به امروز به خوبی توانسته است که نسبت به مدیریت هزینه‌ها و درآمد‌های شهر اقدام کند، افزود: چشم‌انداز و اهداف شهرجدید هشتگرد 1404 در بودجه‌ریزی شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برای اداره شهر باید به این نکته توجه کنیم که چگونه می‌توانیم با کمترین هزینه بیشترین خروجی را برای شهر داشته باشیم، تصریح کرد: شهرداری باید برای کسب درآمد‌های پایدار روی جذب مشارکت‌های سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف متمرکز شود.
پایکاری با بیان اینکه دریافت عوارض بر تراکم یکی از درآمد‌هایی است که شهرداری به آن متکی است، ابراز کرد: ما باید نسبت به جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف اقدام کنیم و فرش قرمز را برای استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران در راستای توسعه شهر پهن کنیم.
عضو شورای شهرشهرجدید هشتگرد با اشاره به اینکه شهر باید پویا و فعال باشد، تاکید کرد: ما برای انجام مباحث مختلف مانند رسیدگی به فضای سبز، مباحث ترافیکی و موارد مختلف به درآمد نیاز داریم و انجام تمام این موارد هزینه‌بر است لذا  باید تلاش کنیم تا درآمد‌های شهر افزایش پیدا کند.
پایکاری بهره وری، کارآیی، استفاده از فن آوری نوین، تصمیم گیری سریع و موثر، کم کردن مشكلات شهرداری و محدودیت کمتر در استخدام نیروی کار و ایجاد اشتغال را از مزایای مشارکت بخش خصوصی دانست و گفت: رونق گرفتن فضای کسب و کار در شهرجدید هشتگرد با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش خدمات و تولید میسر می شود.
وی در پایان گفت: با توجه به اینكه بروکراسی اداری از اساسی‌ترین موانع جذب سرمایه گذاری بوده و مسیر طولانی و خسته کننده مراحل اداری مانع از اجرای سریع پروژه‌های سرمایه گذاری می شود بر این اساس تعریف و تدوین یکپارچه و تهیه دستورالعمل ویژه در حوزه سرمایه گذاری که موجب تسریع در رشد مشارکت بخش خصوصی می شود ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار