سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: کادر فنی تیم شهرداری قزوین از ترس عملکرد خوب بازیکنان شاهین کرمانشاه بازی را به تشنج کشاندند.
کد خبر: ۶۷۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 27 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیداحسان احسانی  بااشاره به بازی عصر دیروز(چهارم آبان) تیم دسته اولی فوتسال شاهین کرمانشاه مقابل شهرداری قزوین در ورزشگاه شهید بابایی این شهر، اظهارکرد: در این دیدار تیم شهرداری قزوین با نتیجه 2 بر یک از تیم شاهین پیش افتاد، اما در دقایق پایانی مسابقه بازیکنان تیم شاهین کرمانشاه با نمایش یک بازی خوب در پی جبران این نتیجه بودند.

وی افزود: کادر فنی تیم شهرداری قزوین با مشاهده تلاش بازیکنان تیم شاهین کرمانشاه برای جبران گل های خورده، با داور مسابقه درگیر شده و بازی را به تشنج کشاندند.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه بابیان اینکه بازیکنان تیم قزوینی پس از فحاشی به داوران و ناظر داوری و ایجاد آشوب زمینِ‌ بازی را ترک کردند، اضافه کرد: متاسفانه کادر فنی این تیم با انجام مصاحبه‌های مختلف در رسانه ها درپی این هستند که تیم شاهین را مقصر جلوه داده و از کمیته انضباطی کسب امتیاز کنند.

وی یادآورشد: درحال حاضر منتظر رای کمیته انضباطی درخصوص این بازی هستیم.

احسانی در ادامه باتاکید براینکه تیم شاهین کرمانشاه به عنوان اولین نماینده استان کرمانشاه در لیگ دسته یک فوتسال تاکنون عملکرد رضایت بخشی داشته، عنوان کرد: از مجموع شش بازی انجام شده تاکنون سه پیروزی، دو مساوی و یک شکست داشته ایم.

وی بابیان اینکه این تیم به حمایت مسئولین استانی نیاز دارد، تصریح کرد: در شرایط فعلی از نظر مالی در فشار هستیم، لذا اگر مسئولین از ما حمایت نکنند به لیگ دسته دو سقوط می کنیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه تاکید کرد: از چندماه پیش مکاتباتی را با مسئولین و دستگاه های مختلف درخصوص لزوم حمایت از این تیم داشته ایم که متاسفانه تابحال بی پاسخ مانده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار