دبیرهیئت گلف استان همدان ازبرگزاری جشنواره مینی‌گلف برای خبرنگاران خبر داد و گفت: تاکنون 100 ورزشکار سازمان‌یافته در همدان به این ورزش روی آورده‎اند.
کد خبر: ۶۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 27 July 2015
دبیر هیئت گلف استان همدان از برگزاری جشنواره مینی‌گلف برای خبرنگاران خبر داد و گفت: تاکنون 100 ورزشکار سازمان‌یافته در همدان به این ورزش روی آورده‎اند.

به گزارش فارس؛ مهدی خادمی در همدان با اشاره به وضعیت هیئت گلف همدان اظهار کرد: هیئت گلف همدان روزهای خوبی را سپری می‌کند و فعلاً در حال به‌روز کردن امکانات و سخت‌افزارهای موجود است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه گلف استان و با مساعدت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان همدان مجموعه استانداردی از مینی‌گلف را در ورزشگاه ملت ایجاد کرده‌ایم.

دبیر هیئت گلف استان همدان تصریح کرد: 18 باکس زمین گلف شامل 9 باکس چمن مصنوعی و 9 باکس بتونی که در کشور بی‌نظیر است را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: در بازدید رئیس فدراسیون گلف از مجموعه همدان، زمین مینی‌گلف در کشور نمونه معرفی شده و دیگر استان‌های کشور برای ساخت چنین فضاهایی باید از استان همدان الگوبرداری کنند.

خادمی اضافه کرد: خوشبختانه در این مدت کم از راه‌اندازی گلف، تاکنون 100 ورزشکار سازمان‌یافته در همدان به این ورزش روی آورده‎اند.

وی از برگزاری یک جشنواره برای خبرنگاران خبر داد و افزود: به راستی که زحمت‌کشان عرصه ورزش خبرنگاران هستند و ما در هیئت گلف استان بر خود واجب می‌دانیم تا از زحمات این عزیزان در آستانه روز خبرنگار تقدیر به‌‌عمل آوریم.

دبیر هیئت گلف همدان ادامه داد: بر آن هستیم تا یک روز شاد را در برای خبرنگاران در مجموعه مینی گلف ملت فراهم آوریم و با برگزاری یک جشنواره آنها را با این ورزش زیبا و مفرح آشنا کنیم.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: آموزش رشته گلف برای خبرنگاران رایگان بوده و آنها می‌توانند در تمام روزهای سال از امکانات مجموعه مینی‌گلف همدان بهره‌مند شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار