رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسدآباد از برگزاری جشنواره آلو خبر داد و گفت: این جشنواره شهریورماه برای سومین سال متوالی در روستای هدف گردشگری ملحمدره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 27 July 2015

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسدآباد از برگزاری جشنواره آلو خبر داد و گفت: این جشنواره شهریورماه برای سومین سال متوالی در روستای هدف گردشگری ملحمدره برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ کامران اکبری‌شایگان با اشاره به برگزاری ستاد اجرایی و هماهنگی خدمات سفر شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در راستای سفرهای تابستانی مسافران، اکیپ مشترکی از ادارات و نهادهای مختلف از واحدهای گردشگری بین راهی بازدید کردند.

وی با اشاره به وجود چند مرکز اقامتی در شهرستان افزود: بر این اساس هماهنگی‌های لازم برای اسکان مسافران در مدارس و خوابگاه‌های ورزشی صورت گرفته است.

رئیس میراث فرهنگی اسدآباد از چاپ 10 هزار نسخه بروشور راهنمای گردشگری شهرستان خبر داد و گفت: مسافران می‌توانند اماکن مورد نیاز خود را از این بروشورها بیایند.

وی به برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی در اسدآباد اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه برای بازدید علاقه‌مندان و مسافران تابستانی در موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان برپا شده است.

اکبری‌ شایگان در ادامه از برپایی تور طبیعت‌گردی یک روزه به مناطق و روستاهای هدف گردشگری شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه با کمک یکی از دفاتر خدمات مسافرتی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی در بین مسافران و گردشگران تابستانی افزود: این مسابقه با هدف عکاسی از نقاط گردشگری و طبیعت‌گردی شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی اسدآباد از برگزاری جشنواره آلو در روستای ملحمدره خبر داد و گفت: این جشنواره شهریورماه برای سومین سال متوالی در روستای هدف گردشگری ملحمدره برگزار می‌شود.

وی در پایان به برگزاری مسابقه نقاشی در بین دانش‌آموزان اسدآباد اشاره کرد و گفت: این مسابقه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار