شهردار ملایر از ساخت 14 زمین ورزشی در بوستان‌های این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 27 July 2015

شهردار ملایر از ساخت 14 زمین ورزشی در بوستان‌های این شهر خبر داد.

به گزارش فارس؛علیرضا رضایی با اشاره به اینکه شهرداری ملایر در بخش‌های مختلف همکاری لازم را با نهادها و دستگاه‌های شهرستان داشته، اظهار کرد: یکی از مهمترین حمایت‌های شهرداری توجه به امر ورزش بوده است.

وی بیان کرد: شهرداری ملایر در زمینه ورزش قهرمانی تا حد مطلوب کمک و حمایت‌های لازم را دارد به طوری که تاکنون در حد مقدور این مهم را انجام داده است.

شهردار ملایر یکی از مهمترین اهداف شهرداری در زمینه ورزش را توجه به ورزش همگانی دانست و افزود: هدف اصلی در توجه به ورزش همگانی تشویق شهروندانی است که به دلیل شرایط شهرنشینی تحرکی ندارند و این بی‌تحرکی بیماری‌های جسمی و روحی زیادی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: شهرداری ملایر از طریق ورزش محلات، همایش‌های پیاده‌روی و مسابقات جمعی، شهروندان را به سمت ورزش سوق داده و به دنبال ایجاد فضای با نشاط و مفرح در شهر است.

رضایی با اشاره به ساخت 700 ست ورزشی در بوستان‌های شهری ملایر گفت: در حال حاضر رضایتمندی مطلوبی از امکانات ورزشی بوستان‌ها در شهرستان ملایر ایجاد شده است.

وی از ساخت 14 زمین ورزشی در بوستان‌های ملایر خبر داد و تصریح کرد: احداث زمین تنیس در پارک مهر یکی دیگر از اقدامات شهرداری در توجه به ورزش همگانی است.

شهردار ملایر یکی از مهمترین اقدامات شهرداری ملایر را توجه به ورزش بانوان دانست و گفت: در این زمینه با همکاری کمیسیون بانوان شورای شهر ملایر برنامه‌های خوبی برای بانوان در ورزش صورت گرفته است.

وی برگزاری دو دوره مسابقه دوچرخه‌سواری بانوان با حضور بیش از یکصد بانوی دوچرخه‌سوار در ملایر، برگزاری همایش پیاده‌روی مختص بانوان و... را از جمله برنامه‌های ورزشی شهرداری در راستای توجه به ورزش بانوان دانست.

رضایی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های موجود در ورزش ملایر بهره‌برداری لازم صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: حضور محمود گودرزی در وزارت ورزش و کیومرث هاشمی در کمیته ملی المپیک بسیار حائز اهمیت بوده و باید از این ظرفیت‌ها برای ارتقای ورزش ملایر استفاده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار