معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: بازداشت شورا و شهردار منطقه سیل زده زیرآب در دست بررسی است.
کد خبر: ۶۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 28 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری مهر  علی نبیان درخصوص بازداشت موقتی اعضای شورای شهر و شهردار زیراب پس از حادثه سیلاب اخیر، گفت: استاندار و رئیس کل دادگستری مازندران در این زمینه وارد عمل شدند و این موضوع را مدیریت و مورد بررسی قرار داده اند.  

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه پس از وقوع سیل، وظیفه مسئولان اجرایی خدمت رسانی به جای جای این استان به ویژه منطقه بحران دیده شهر زیراب بوده است، گفت: متاسفانه در شهر زیراب سیل موجب تخریب چند واحد مسکونی شد و در حال اقدام اجرایی است.

وی با بیان اینکه تامین منابع مالی جبران خسارات در دستور کار استانداری مازندران قرار گرفت، اظهار داشت: تخریب سیل بالغ بر ۱۴۹ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است و نامه ای به وزیر کشور و معاون رئیس جمهور برای تامین منابع مالی ارسال شد.

نبیان با اعلام اینکه همه شهرستان های استان درگیر سیل شده اند که می توان با مدیریت مناسب کاهش حداقلی خسارات را داشته باشیم، تصریح کرد: طرح سیلاب در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفت تا با تخصیص منابع بتوانیم از اتفاقات و حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.

نبیان با بیان اینکه در همه نقاط استان آسیب دیدگی در راههای مواصلاتی، واحدهای مسکونی داشته ایم، اذعان داشت: در شهرهای استان بویژه شهر زیراب تخریب واحدهای مسکونی و در روستاهای مازندران آسیب و آبگرفتگی واحدهای مسکونی و آب شستگی های مسیر را داشته ایم که با تلاش راه و شهرسازی، فرمانداران، بخشداران و هلال احمر ابتدایی ترین اقدامات انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین مسئولان اجرایی برای تامین مالی و اقدامات اجرایی مناسب برای برون رفت از بحران با توجه به شمار زیاد مسافر در استان تلاش کرده اند و پس از وقوع سیل یک تیم برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شد و واحدهای مسکونی تخریب شده در زیرآب در خصوص پروانه ساختمان و سند مالکیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین درخصوص واحدهای مسکونی در حاشیه رودخانه ها، اظهار داشت: تیم بررسی، واحدهای مسکونی حاشیه رودخانه ها را برای ایجاد گام های موثر در آینده مورد بررسی قرار دادند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار