پرونده دور رفت رقابت‎های لیگ برتر تکواندو باشگاه‎های کشور فردا دوشنبه در خانه تکواندو با تقابل تیم‎های مدعی قهرمانی بسته خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 11 November 2018

به گزارش تابناک : با انجام هشت بازی از هفته های ششم و هفتم، دور رفت از رقابتهای لیگ برترتکواندو جام خلیج فارس «یادواره پانصد شهید تکواندو» به پایان می رسد. نکته مهم و بارز این هفته تقابل سه تیم مدعی قهرمانی و مبارزه رودروی برخی چهره های صاحب نام تکواندو کشور است. 

لوازم خانگی کن صدرنشین فعلی این رقابتها در دو بازی سخت ابتدا به مصاف دانشگاه آزاد می رود و سپس با شهرداری ورامین پیکار می کند. دانشگاه آزاد که هفته قبل در غیاب خلیفه ۳ امتیاز حساس مبارزه با شهرداری را از دست داد، این هفته با حضور سرمربی خود سعی در جبران امتیازات عقب افتاده دارد. ضمن اینکه ۳ امتیاز این مبارزه می تواند پایان فصل به کمک تیم پیروز بیاید.

شهرداری هم که نماینده ایران در جام جهانی تیمی است، با انگیزه رسیدن به صدر برابر کن صف آرایی می کند و شاگردان خانلرخانی قصد دارند با سه امتیاز این مبارزه به دیدارتیم های مدعی در جام جهانی فجیره بروند.

 

برنامه کامل بازیهای این هفته:

هفته ششم:

* لوازم خانگی کن - دانشگاه آزاد

* شهرداری ورامین - تعاونی انقلاب شهریار

* ملوان نداجا - پالایش نفت آبادان

* مس کرمان - پاس قوامین 

هفته هفتم:

* لوازم خانگی کن - شهرداری ورامین

* دانشگاه آزاد اسلامی - پالایش نفت آبادان

* تعاونی انقلاب شهریار - پاس قوامین

* ملوان نداجا - مس کرمان

تا اینجای کار لوازم خانگی کن با کسب ۱۵ امتیاز و تفاضل ۳۰ صدرنشین شد، شهرداری ورامین با  ۱۵ امتیاز و تفاضل ۱۴ رده دوم را به خود اختصاص دادند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار