عضو کمسیون معماری و شهرسازی شهر تهران گفت: بازسازی خرمشهر توسط تهران کار عجیب و غریبی نیست.
کد خبر: ۶۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 28 July 2015
محمدمهدی تندگویان در یکصدو هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران به ارائه گزارشی درباره بازدید خود از خرمشهر پرداخت و اظهار داشت: چندی پیش به همراه حبیب کاشانی و معصومه آباد سفری به خرمشهر داشتیم تا پیگیر مصوبات شورای شهر تهران برای بازسازی این شهر باشیم.

وی ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که مشکل اساسی خرمشهر مدیریت آن است و مشکلات مالی در درجه دوم قرار دارد از این رو هماهنگی‌های لازم برای هم‌افزایی سازمان‌ها در راستای تأمین اعتبارات لازم برای بازسازی و احیای شهر انجام شد.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تصریح کرد: مجموع درآمدهای بازسازی خرمشهر به بیش از مبلغی که شورای شهر تهران اختصاص داده بود، رسیده و مسئولان آزاد اروند، شهرداران شهرهای قم، تبریز و کرج نیز اعتبارات خوبی برای بازسازی خرمشهر اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه در خرمشهر شهری وجود نداشت که آن را بازسازی کنیم،‌ گفت: مشکل خرمشهر این بود که زیرساخت‌های یک شهر را نداشت و در جریات اقدامات لازم برای بازسازی این شهر 17 پارک عمومی و پیاده‌را‌ه‌های متعددی در بلوار اصلی ایجاد شد.

تندگویان با بیان اینکه بازسازی خرمشهر توسط تهران کار عجیب و غریبی نیست،‌ گفت: مردم شهر تهران باید به یاد داشته باشند که پیش از انقلاب وامی از شهر خرمشهر برای ساخت و ساز در تهران گرفته‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار