کد خبر: ۶۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 28 July 2015

رئیس هیئت تنیس روی میز البرز کسب عنوان ارزشمند پنجمی آسیا را حاصل عملکرد درخشان البرزی ها در ترکیب تیم ملی عنوان کرد.

سعید حجازیان در گفتگو با مهر اظهار کرد: مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان از ۳۱ تیرماه تا ۵ مرداد در کشور مالزی برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها حمید شمس و مریم فرعی در تیم ملی نوجوانان و مهرداد دهستانی و فاطمه جمالی فر در تیم ملی جوانان کشورمان از استان البرز حضور داشتند و با اثرگذاری مثبت خود در نهایت موجب کسب عنوان پنجمی آسیا برای نخستین بار شدند.

حجازیان با بیان اینکه حمید شمس با کسب مقام پنجمی تیمی موفق ترین پینگ پنگ باز البرزی دراین رقابت ها بود گفت: تیم ملی کشورمان در این رقابت ها با پیروزی مقابل دو تیم قدرتمند آسیا یعنی هنگ کنگ و کره شمالی موفق شد برای اولین بار در جایگاه پنجم آسیا قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این دو دیدار مهم و سرنوشت ساز حمید شمس دو پیروزی کسب کرد و نقش مهمی در کسب این نتیجه برای تیم ملی کشورمان در این رقابت ها داشت.

رییس هیئت تنیس روی میز استان البرز با ابراز خرسندی از عملکرد شایسته البرزی ها در معیت تیم ملی گفت: استان البرز در طی سال های اخیر سرمایه گذاری مناسبی در تنیس روی میز داشته است ودر حال حاضر اسکلت تیم های ملی نوجوانان و جوانان را در دو بخش دختران و پسران تشکیل داده است.

وی در پایان افزود: کسب نتایج تیم ملی در مسابقات آسیایی مالزی این امیدواری را برای تنیس روی میز ایران به وجود آورد تا در رویدادهای آتی با انگیزه بیشتری به میدان برود و برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا هدف گذاری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار