رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد ؛
مراسم تکریم و معارفه رییس بسیج جامعه پزشکی استان مازندران با حضور دکتر رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ، دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای ۲۵ استان مازندران و جمعی از مسئولان و اعضای کانون‌های بسيج جامعه پزشکي مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 22 November 2018

مراسم تکریم و معارفه رییس بسیج جامعه پزشکی استان مازندران با حضور دکتر رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ، دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای ۲۵ استان مازندران و جمعی از مسئولان و اعضای کانون‌های بسیج جامعه پزشکی مازندران برگزار شد.
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جایگاه و تفکر بسیج گفت: بسیج طلایه دار تفکر فرهنگ شهادت و ایثار است و این تفکر باید همواره زنده و پاینده نگاه داشته شود.
وی با بیان این که بسیج باید در همه مسائل سرآمد جامعه باشد اظهار داشت : بسیج یک نهاد با ارزش برای دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه است.
دکتر رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان این که بسیج جامعه پزشکی برای کشور، به خصوص برای حوزه علوم پزشکی چه در بعد دانش و چه در نظام ارائه خدمات در حوزه سلامت بسیار فرصت مناسب و بزرگی است افزود : باید بسیج جامعه پزشکی در حوزه سلامت به بهترین شکل خدماتش را توسعه دهد.
سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای ۲۵ استان مازندران در این مراسم با بیان اینکه در دفاع مقدس رزمندگان ما از برکت حضور جامعه پزشکی بهره بردند گفت: با ارزش ترین کار در عرصه فرهنگی جامعه پزشکی برگزاری اردوهای جهادی و خدمت به مردم مناطق محروم جامعه است که حضور در این صحنه ها تجلی از همان ايثار و از خودگذشتگي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مي باشد.
در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات نصرالدین قاضی‌زاده، لزگی بعنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مازندران معرفی شد.

* *پیام وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران قرائت شد
دکتر سید محمدهادی موسوی مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران در آیین افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساری ضمن قرائت پیام وزیر با بیان اینکه ...
دکترسیدمحمد هادی موسوی مشاور وزیر بهداشت در امورشاهد و ایثارگران در آیین افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساری ضمن قرائت پیام وزیر با بیان اینکه در وزارت بهداشت بيش از ۱۰ هزار جانباز مشغول فعاليت هستند افزود : جانبازان يک بار قهرماني‌شان را در جبهه حق عليه باطل نشان داده اند.
مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران با اظهار این مطلب که در دوره قبل المپیاد حدود ۵۰۰ ورزشکار حضور داشتند بیان کرد : حدود ۶۰۰ ورزشکار در قالب ۳۸ دانشگاه و سازمان تابعه در این دوره از المپیاد حضور دارند.
وی افزود : برخودفرض می دانم از تمام مسئولین اجرایی المپیاد ، مسئولین وزارت بهداشت و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشکر کنم.

برگزاری آیین افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت در ساری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: با اشاره به نگاه ویژه وزیر بهداشت نسبت به ورزش کارکنان در عالیترین سطح ممکن گفت ؛ اهتمام وتوجهات وزیر بهداشت سبب شده تا مسابقات مختلف در این سطوح در این وزارتخانه برگزار گردد.
وی با بیان اینکه جانبازان یادگاران جنگ هستند افزود : برگزاری المپیادها همان نگاه ویژه وزارت بهداشت به ضرورت توجه به سلامت و نشاط کارکنان کارکنان جانباز و معلول است.
وی با اظهار امیدواری اینکه همه ورزشکاران خاطرات خوبی در این المپیاد برای خود ثبت کنند، از تمامی عوامل اجرائی در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی قدردانی کرد.
دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور بیش از ۶۰۰ ورزشکار از ۳۰ دانشگاه علوم پزشکی در ۶ رشته به رقابت پرداختند.

**برگزاری نشست صمیمی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعضای تشکل ها، کانون ها و انجمن های علمی دانشجویی

. در این جلسه که با حضور معاونین فرهنگی دانشجویی و تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سایر مدیران فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه برگزارشد، دکتر موسوی به تبيين اهميت و ضرورت توجه به تشکل ها انجمن ها و کانون هاي دانشجويي اشاره کرد و اين مجامع دانشجويي را بستر مناسبي براي رشد استعدادهاي دانشجويان قلمداد نمود .
در ادامه دانشجویان به طرح مشکلات و مسائل پیرامون فعالیت های صنفی خود پرداختند و رییس دانشگاه نیز دستورات لازم در خصوص پیگیری مطالبات مطرحشده را صادر نمودند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار